کد خبر: 195599
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۵:۳۹:۰۰
| |

نماینده مردم زنجان: 

تمام پروژه‌های عمرانی استان زنجان تعطیل شده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام پروژه‌های عمرانی استان تعطیل شده است و آقایان به فکر کار در استان زنجان و مردم شریف این استان نیستند.

تمام پروژه‌های عمرانی استان زنجان تعطیل شده است
کد خبر: 195599
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۵:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علی وقفچی نماینده مردم زنجان با انتقاد ازعملکرد برخی مدیران استان اظهار داشت: من مخالف حضور استاندار غیر بومی در استان بودم ولی خرد جمعی نمایندگان به این نتیجه رسید که آقای درویش امیری در استان شروع به کار کند و در جلسه‌ای آقای درویش امیری به نمایندگان استان زنجان در مجلس قول داد از ظرفیت نیروهای بومی استفاده کند ولی با کمال تاسف شاهد آن هستیم که استاندار حرمتی به تعهد خود قائل نیست.

وی با تاسف ازاینکه استاندار زنجان بیشتر از نیروهای غیربومی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: ما نیروهای بومی قوی در استان داریم که می‌توانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان استانداری خدمت به مردم را فراموش کرده‌اند و استان را به حال خود رها کرده‌اند و فقط چند روزنامه حامی خود را تغذیه مالی می‌کنند و مخالفان خود را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

وی دلیل عقب ماندگی استان را مسئولان فعلی استانداری دانست و گفت: به جای اینکه خدمتگذاران را تشویق به خدمت کنند، جریان‌های سیاسی راه انداختند و مخالفان خود را با استفاده از رسانه حامی خود مورد انتقاد قرار می‌دهند و آقایان فکر می‌کنند می‌توانندبا اظهار نظرهای خود و بی‌موردشان افکار عمومی را تغییر دهند.

وقفچی در پاسخ به شایعات رسانه‌های حامی استانداری زنجان در مورد طرح استیضاح وزیر رفاه گفت: اگر مستنداتی دارید به مردم ارائه دهید و اگر ندارید چرا اظهار نظرهای دروغ می‌کنید.

وی با تاسف از دیدگاه اشتباه برخی مسئولان استانداری گفت: باید عمکلرد افراد، مدنظر شما باشد نه اینکه چون فردی در دولت‌های نهم و دهم مسئولیت داشته است نباید در این دولت مسئولیت داشته باشد و متاسفانه این دیدگاه و نگرش شما غلط است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا فقط یک روزنامه که آن هم از سوی استانداری تغذیه می‌شود به عملکرد من انتقاد می‌کند و رسانه‌ها و روزنامه‌های دیگر استان بابت عملکرد من انتقادی ندارند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور همه باهم باید دست برادری دهند و اتحاد ایجاد شود، گفت: معیار همه باید خدمتگذاری باشد تا مشکلات کشور را بتوانیم حل کنیم.

وقفچی خود را خدمتگذار مردم دانست و با بیان اینکه مردم به خوبی پاسخ این بی‌انصافی‌های مسئولان استانداری را خواهند داد، تصریح کرد: معیار فقط باید خدمتگذاری باشد و امروزه کشور به این موضوع احتیاج دارد.

وی با تاسف از اینکه حدود چهار ماه است که استان معاون سیاسی امنیتی استانداری ندارد، خاطرنشان کرد: آقای سالاری که یکی از پست‌های استانداری را دارد بیش از یک سال است که به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند و حکم آن هنوز زده نشده است و باید مسئولان استانداری این مسئله را به مردم شفاف‌سازی کند.

این مقام مسئول از مسئولان استانداری انتقاد کرد و افزود: تمام پروژه‌های عمرانی استان تعطیل شده است و آقایان به فکر کار در استان زنجان و مردم شریف این استان نیستند و فقط به فکر جریان‌های سیاسی خودشان هستند و با استفاده از رسانه‌های حامی خود به فکر انعکاس کاغذی اخبار هستند.

وی با انتقاد از اینکه در راستای تکمیل پروژه‌های بزرگ و ملی همانند پتروشیمی اقدامی نکردند، گفت: در پروژه‌ای بزرگی همانند پتروشیمی که 100 هزار نفر درگیر آن هستند هیچ قدم موثری در تکمیل این پروژه انجام نداده‌اند.

وقفچی گفت: مسئولان استانداری در تکمیل پروژه‌هایی همانند سد مشمپا و جاده طارم به منجیل و نیز پروژه بازار زنجان هیچ کار موثر و هیچ اقدامی نکرده‌اند و باید به مردم پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه کار ما نظارت است، گفت: متاسفانه مسئولان استانداری از ظرفیت نمایندگان مجلس هیچ استفاده‌ای نکرده‌اند و عملکرد قابل قبولی در استان نداشته‌اند.

این مقام مسئول در پایان توصیه‌ای به مسئولان استانداری کرد و گفت: به جای دشمنی کردن و کارشکنی کردن و زیرپا گذاشتن انصاف به فکر توسعه و پیشرفت استان باشید و منافع شخصی خود را کنار بگذارید و به فکر خدمتگذاری باشید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها