کد خبر: 188303
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۰۹:۲۷:۰۰
| |

انهدام باند 6 نفره سرقت‌های مسلحانه در شهرستان خاش

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 6 نفره سرقت‌های مسلحانه که در محور خاش به ایرانشهر و خاش به سراوان اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

انهدام باند 6 نفره سرقت‌های مسلحانه در شهرستان خاش
کد خبر: 188303
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۰۹:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد قنبری ‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و همچنین تیراندازی به سمت خودروهای عبوری در محور خاش به ایرانشهر و خاش به سراوان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت‌.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اقدامات فنی و تحقیقات میدانی توسط کاراگاهان پلیس آغاز و با اشراف اطلاعاتی و با تلاش‌های شبانه روزی، محل اختفاء سرباند سرقت‌های مسلحانه به هویت مشخص که در سرقت‌های مسلحانه و آدم ربایی مشارکت دارد، شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اطلاع از حضور سارقان به محل مورد نظر عزیمت و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم اصلی را به همراه پنج نفر از همدستانش دستگیر کردند‌.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه از مخفیگاه این سارقان تعداد دو قبضه سلاح کلاش به همراه 7 تیغه خشاب و 146 فشنگ جنگی و یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس از طریق شماره 110 اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها