کد خبر: 167488
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۵:۵۳:۰۰
| |

معاون سیاسی فرمانداری مرودشت در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اطلاعی از متولی بازداشت اعضای شورای شهر مرودشت نداریم

معاون سیاسی فرمانداری مرودشت اعلام کرد: هیچ چیزی فعلا معلوم نیست و پرونده افراد بازداشت شده در مرحله رسیدگی قرار دارد و ریز گزارش‌ها هم به دست ما نرسیده است.

اطلاعی از متولی بازداشت اعضای شورای شهر مرودشت نداریم
کد خبر: 167488
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۵:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کریم میرزایی معاون سیاسی فرمانداری مرودشت در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره بازداشت اعضای شورای شهر مرودشت اعلام کرد:‌ درباره اینکه کدام نهاد، اعضای شورای شهر و شهردار مرودشت را بازداشت کرده اطلاع دقیقی نداریم و هنوز به صورت مکتوب چیزی از سوی دستگاه بازداشت‌کننده به ما اعلام نکرده‌اند.

میرزایی با بیان اینکه علاوه بر شهردار فرد دیگری از شهرداری مرودشت بازداشت نشده است، افزود: دیروز آقای فرماندار درباره تکلیف شهرداری صحبت کردند و فعلا معاونین شهردار حضور دارند که کار مردم را انجام می‌دهند تا در ادامه ببینیم وضعیت شهردار به کجا می‌رسد تا بعد استانداری راجع به آن تصمیم بگیرد.

معاون سیاسی فرمانداری مرودشت درباره مدت بازداشت این افراد تأکید کرد: هیچ چیزی فعلا معلوم نیست و پرونده آنان در مرحله رسیدگی قرار دارد و ریز گزارش‌ها هم به دست ما نرسیده است.

میرزایی با بیان اینکه درباره موضوعات این چنینی به راحتی نمی‌توان اطلاع رسانی کرد، گفت: این پرونده فعلا در مرحله مقدماتی بررسی قرار دارد و باید در بعد دید که این دست‌‌گیری‌ها به کجا می‌رسد.

شامگاه یکشنبه سه تن از اعضای شورای شهر و شهردار مرودشت بازداشت شدند. تاکنون علت بازداشت این افراد اعلام نشده است اما طبق اعلام برخی منابع آگاه اتهام این افراد اختلاس مالی بیش از یک میلیارد تومان بوده است. این سه عضو شورای شهر مرودشت از اعضای دو دوره‌ای شورای شهر بوده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها