کد خبر: 167023
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ۱۵:۰۳:۰۰
| |

امام جمعه ایلام:

تخریب سپاه و ناجا جفا به انقلاب و لطمه به امنیت کشور است

امام جمعه ایلام با بیان اینکه جنگ امروز آمریکا با ملت بزرگ و نظام اسلامی جنگ نظامی و مرزی نیست، گفت: تخریب سپاه و ناجا جفا به انقلاب و لطمه به امنیت کشور است.

تخریب سپاه و ناجا جفا به انقلاب و لطمه به امنیت کشور است
کد خبر: 167023
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تخریب سپاه و ناجا به عنوان دو رکن اصلی امنیت و اقتدار جفا به انقلاب و لطمه به امنیت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: جنگ امروز آمریکا با ملت بزرگ و نظام اسلامی جنگ نظامی و مرزی نیست بلکه جنگ اقتصادی به نام خفگی اقتصادی است.

وی ادامه داد: رژیم آمریکا در جنگ نظامی و عرصه رویارویی نظامی با نظام اسلامی و ملت ایران شکست خورده است، آنها در جنگ و نبرد زمینی ، هوایی و دریایی توانایی مقابله با ملت شجاع و کارآزموده ایران را ندارند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر آمریکا توان رویارویی نظامی را داشت بدون درنگ و بدون از دست دادن فرصت و قبل از تهاجم نظامی به به عراق و سوریه و افغانستان به ایران حمله می‌کرد.

لطفی تصریح کرد: در صورت این اشتباه از سوی آمریکا در نبرد زمینی فرسنگ‌ها دور از مرزهای جغرافیایی ایران زمینگیر می‌شود، نمونه بارز آن عراق، سوریه، یمن، افغانستان، لبنان و ... بود که فقط هزینه‌های مالی سنگین و رسوایی سیاسی برای آمریکا نتیجه‌ای دیگری را نداشت و اکنون ایران قدرتمند اگر اراده کند آمریکا و متحدان عربی و غربی از اندیشه تجاوز به منطقه پشیمان خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اما امروز جنگ با ایران تنها با آمریکا و سرویس‌های جاسوسی سیا و وزارت جنگ آمریکا طراحی نمی‌شود بلکه جنگ در عرصه‌های دیگر و مناطق دیگر بلکه در داخل توسط مزدوران آمریکا و شکست خوردگان فتنه‌های 76، 88 و 96 و جنگ اقتصادی و فرهنگی است که مرزهای کشور را درنوردیده است.

وی ادامه داد: در حقیقت با کم آوردن در جنگ نظامی و مرزی به جنگ ارزی و جنگ بدون مرز روی آورده است، از تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی در طول سه دهه گذشته که رهبری حکیم و هوشیار در اوج دوران حاکمیت اصلاح‌طلبان که خود زمینه‌ساز نفوذ فرهنگی و اقتصادی و سیاسی را برای آمریکا فراهم کردند هشدارهای لازم را ارائه فرمودند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: وظیفه مسؤولان و کارگزاران آمادگی لازم در برابر جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن است و باید با تمام توان و برای خنثی کردن این جنگ به کار گیرند.

وی ادامه داد: امروز راهبردهای جنگ اقتصادی در وزارت خزانه‌داری آمریکا متمرکز است، هدف اصلی آن از جنگ اقتصادی و جنگ افزارهای مالی برای سقوط ریال و ارزش پولی ایران است که در واقع بمباران اقتصادی با ابزارهای مالی و اقتصادی است که آمریکایی‌ها در اختیار دارند، آنها امروز در جنگ اقتصادی بر روی خفگی اقتصادی متمرکز شده اند.

خطیب جمعه ایلام گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظان امنیت و پشتوانه اقتدار کشور هستند که هفته سربازان گمنام حضرت ولیعصر را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: نقش سربازان گمنام امام زمان(ع) و دستگاه اطلاعات کشور در تحکیم بنیان‌های امنیت و حفظ و ثبات و آرامش در کشور بیبدیل است.

امام جمعه ایلام با اشاره به گرامی داشت هفته کار و کارگر، اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی تحقق شعار مهم و راهبردی اقتصاد مقاومتی است.

لطفی تصریح کرد: بدون تردید کارگران پر تلاش و زحمتکش با تولید کالاهای ایرانی نقش به سزایی در تحقق شعار و فرمان رهبری دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شرکت‌های برق و گاز و آب در افزایش تعرفه‌ها قشر ضعیف جامعه را مد نظر قرار دهند، متاسفانه با گران شدن ارز قیمت کالاهای ضروری مردم در چند هفته گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: متاسفانه با بالا رفتن نرخ دلار نرخ کالاهای داخل و مصرفی مردم اعم از پوشاک و خوراک و مسکن و اجاره مسکن و ... افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند و عربستان بزرگترین حافظ منافع آمریکا و خاین به امت اسلامی در منطقه است.

لطفی تصریح کرد: حمله موشکی آمریکا به سوریه نتیجه توافق با عربستان و رژیم جعلی اسرائیل بود، بدون تردید عربستان و آمریکا ریشه تمام فتنه‌ها و اقدامات سیاسی و امنیتی و جاسوسی و تروریستی علیه کشورهای مختلف به ویژه پاکستان و هندوستان و افغانستان و بسیاری از کشورهای در حال گسترش هستند.

خطیب جمعه ایلام گفت: پروژه تخریب و تضعیف سپاه و ناجا توسط دشمنان کینه‌توز طراحی شده است که برای انتقام‌گیری از دو رکن اساسی اقتدار نظام اسلامی آغاز شده است.

وی ادامه داد: تخریب سپاه و ناجا خیانت به انقلاب و همسو شدن با دشمنان کینه‌توز امام و انقلاب و ملت بزرگ ایران است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها