سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

دستگیری لیدرهای اصلی ناآرامی‌ها همچنان ادامه دارد؛ این موضوع را رها نکرده‌ایم

در سازمان اطلاعات امنیتی پلیس از پهپاد برای شناسایی استفاده کردیم

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: سازمان اطلاعات پلیس تهران عناصر و لیدر‌های «اغتشاشات» را شناسایی و دستگیر کرده است این روند ادامه خواهد داشت و اینطور نیست که ما موضوع را رها کرده باشیم.

دستگیری لیدرهای اصلی ناآرامی‌ها همچنان ادامه دارد؛ این موضوع را رها نکرده‌ایم
کد خبر: 589496
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۸:۱۰:۱۲

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت  در معرفی «سازمان اطلاعات پلیس تهران» که در دو سه هفته اخیر با اخبار دستگیری لیدر‌های اغتشاشات مطرح و بر سر زبان‌ها افتاده است گفت: سازمان اطلاعات پلیس تهران از جمله مجموعه‌هایی است که مأمورانش از استعداد و توانمندی بسیار بالا و خوبی برخوردار بوده و در طول اغتشاشات تعداد زیادی از عناصر اصلی و لیدر‌ها را شناسایی و دستگیر کرده اند.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی سردار رحیمی را در ادامه می خوانید:

  • ۳۳ نفر از عواملی که آرمان علی وردی عزیز را به شهادت رساندند توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند که برای ۱۳ نفر از آن‌ها پرونده قضایی در جریان است.
  • در این پرونده پلیس یک نفر خانم و مابقی را که آقایان بودند با اشراف و رصد اطلاعاتی شناسایی، بازداشت و دستگیر کرد.
  •  سازمان اطلاعات پلیس تهران عناصر و لیدر‌های اغتشاشات را شناسایی و دستگیر کرده است این روند ادامه خواهد داشت و اینطور نیست که ما موضوع را رها کرده باشیم.
  • روند دستگیری لیدر‌ها و اغتشاشگران با جدیت ادامه دارد به کسانی که باز این روند را دنبال کرده و امر بر معاندان هستند هشدار می دهیم که با قدرت با آن‌ها برخورد می‌شود.
  • از پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران به کار گرفته می‌شود  و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها