کد خبر: 584015
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۵:۲۰:۲۲
| |

سوال یک روزنامه از رسانه‌های طرفدار دولت؛ هدف‌تان از تعریف و تمجید اقناع افکار عمومی است؟ سخت در اشتباهید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آیا هدف رسانه‌های طرفدار دولت مستقر از این هماهنگی در نحوه انتشار وتوزیع اخبار اقناع عمومی جامعه است؟ اگر به این تصور این فرایند را انجام می‌دهند سخت در اشتباهند.

سوال یک روزنامه از رسانه‌های طرفدار دولت؛ هدف‌تان از تعریف و تمجید اقناع افکار عمومی است؟ سخت در اشتباهید
کد خبر: 584015
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۵:۲۰:۲۲

روزنامه جمهوری اسلامی با فهرست کردن بخشی از ناکارآمدی دولت ابراهیم رئیسی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی خطاب به رسانه‌های طرفدار دولت گفته اگر هدفتان از تمجید از دولت اقناع افکار عمومی است، سخت در اشتباهید.

به گزارش جمهوری اسلامی، این روزها هر بخشی از رسانه‌های طرفدار دولت را مطالعه می‌کنیم با کلی تمجید و تعریف از دولت مستقر مواجه می‌شویم. صاحب منصبانی که حق بزرگی هم بر گردن این دولت برای به دست آوردن کرسی قوه مجریه دارند از دور زدن تحریم‌ها برای فروش نفت؛ نبود تورم و کاهش آن، پیوستن به قرارداد شانگهای، روابط با کشورهای همسایه، رشد صادرات، تزریق ارز به بانک مرکزی توسط وزارت نفت که موجب تجلیل از وزیر مربوطه ازسوی رئیس کل بانک مرکزی شد و غیره و غیره صحبت می‌شود . حتی زمانی که ساده‌ترین داروها در دسترس بیماران نیستند حضور وزیر بهداشت و درمان در تلویزیون و برعکس گذشته که گناه بر گردن دولت قبلی بود، حالا گناه را بر گردن تولید کنندگان دارو انداخته‌اند!

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: آیا هدف رسانه‌های طرفدار دولت مستقر از این هماهنگی در نحوه انتشار وتوزیع اخبار اقناع عمومی جامعه است؟ اگر به این تصور این فرایند را انجام می‌دهند سخت در اشتباهند چون امثال ما در سطح جامعه هم خودمان متوجه هستیم و هم از سایرین شنیده می‌شود که بستر شرایط مطلوب حداقلی زندگی مردم از حیث دسترسی آسان وارزان به مایحتاج عمومی بایستی عین ادوار قبل فراهم گردد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها