کد خبر: 583975
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۰۹:۱۰:۳۶
| |

اعتراف روزنامه اصولگرا به ناکارآمدی تیم اقتصادی رئیسی؛ دولت نیاز به تغییرات دارد

روزنامه فرهیختگان نوشت: در‌حالی‌که هنوز طول عمر دولت به نیمه نیز نرسیده کژکارکردی‌های موجود باعث شده است تا تصویری از یک تیم شکست خورده در اذهان عمومی بازنمایی شود، این تصویر برای تغییر نیاز به تعویض برخی از اعضای تیم و آوردن چهره‌هایی دارد.

اعتراف روزنامه اصولگرا به ناکارآمدی تیم اقتصادی رئیسی؛ دولت نیاز به تغییرات دارد
کد خبر: 583975
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۰۹:۱۰:۳۶

روزنامه اصولگرای فرهیختگان به ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت ابراهیم رئیسی اذعان و تاکید کرد تیم دولت نیاز به تغییر دارد تا اصلاحات اساسی کنند.

به گزارش فرهیختگان، دولت برای بزرگ‌ترین شعار خود یعنی ساخت 4 میلیون مسکن، وزیری را انتخاب کرد که تا چند روز قبل از جلسه رای اعتماد کاندیدای تصدی وزارت نفت بود. نتیجه این انتخاب نیز در نهایت به استعفای رستم قاسمی انجامید.  آنچه در‌مورد عدم‌تناسب بین وزارت راه و رستم قاسمی گفته می‌شد در‌مورد گزینه بال اقتصادی دیگر دولت یعنی وزارت کار نیز صادق بود.  حال به یکباره عبدالملکی که یکی از چهره‌های شدیدا مورد انتقاد کابینه دولت بود از سابقه اجرایی ناموفق یک ساله خود بهره برده و به‌عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد انتخاب شده است.

در ادامه  این مطلب نویسنده تاکید کرده است: در‌حالی‌که هنوز طول عمر دولت به نیمه نیز نرسیده کژکارکردی‌های موجود باعث شده است تا تصویری از یک تیم شکست خورده در اذهان عمومی بازنمایی شود، این تصویر برای تغییر نیاز به تعویض برخی از اعضای تیم و آوردن چهره‌هایی دارد که بتوانند با اصلاحات اساسی در حوزه‌های مهمی همچون درمان، ارتباطات، مسکن و خودرو گل‌های خورده را جبران کرده و مانع از ثبت یک شکست سنگین شوند‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها