کنایه یک روزنامه به سوءمدیریت در دولت رئیسی؛ هنوز که هنوز است، بادمجان‌های دولت نرسیده‌اند!

روزنامه آرمان امروز نوشت: برخی در ماه‌های اول استقرار دولت سیزدهم می‌گفتند، در 5 ماه بادمجان هم رشد نمی‌کند چه برسد به کارهای دولت که باید گفت، هنوز که هنوز است، بادمجان‌های دولت سیزدهم نرسیده‌اند!

کنایه یک روزنامه به سوءمدیریت در دولت رئیسی؛ هنوز که هنوز است، بادمجان‌های دولت نرسیده‌اند!
کد خبر: 581037
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۹:۴۰:۵۳

روزنامه آرمان امروز از انتخاب مدیران با نگاه سیاسی در دولت سیزدهم انتقاد کرد و و نوشت دولت رئیسی به نفع نواصولگرایان شبکه‌سازی مدیریتی می‌کند.

به گزارش آرمان امروز، دولت که با ادعای انقلابی‌گری از مردم رای گرفته است، به طور ملموسی در انجام کارهایی که برای رفع مشکلات مهم هستند، بازمانده است که یکی از دلیل‌های اصلی «انتخاب مدیران با نگاه سیاسی» است که چنین رویکردی باعث شده است در انتخاب مسئولانی روی کار بیایند که «آمده‌اند تا اغراض سیاسی به نتیجه برسند» و که در چنین حالتی، کارآمدی بعید است. در واقع دولت رئیسی با شبکه‌سازی به نفع اصولگرایان تندرو، اقدام به انتخاب مهره‌هایی از  دولت احمدی‌نژاد می‌کند.

نویسنده در ادامه این گزارش نوشته است: در واقع باید گفت اگر مشکلات مردم رفع نشده‌اند‌ و جامعه به چه‌کنم، چه‌کنم افتاده است به خاطر ترجیح اغراض سیاسی به منافع ملی است. برخی در ماه‌های اول استقرار دولت سیزدهم می‌گفتند، در 5 ماه بادمجان هم رشد نمی‌کند چه برسد به کارهای دولت که باید گفت،  هنوز که هنوز است، بادمجان‌های دولت سیزدهم نرسیده‌اند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها