کد خبر: 632586
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

جامعه ایران افسرده نیست؛ افسرده معرفی کردن ایرانیان «سناریوی سیاسی» است!

روزنامه جام جم نوشت: واقعیت جامعه ایرانی را می‌توان در شادمانی‌های پس از پیروزی قهرمانان ورزشی یا جشن‌ها و بزرگداشت‌های ملی و مذهبی به عینه دید و به دنیا نشان داد‌، ‌این تصویر یک ملت افسرده نیست. ادعای افسردگی جامعه ایران هم انگار بخشی از یک سناریوی سیاسی است.

جامعه ایران افسرده نیست؛ افسرده معرفی کردن ایرانیان «سناریوی سیاسی» است!
کد خبر: 632586
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۲۲:۰۰:۰۰

روزنامه جام جم هشدار روانپزشکان و متخصصان درباره در خطر بودن سلامت روانی جامعه ایرانی را «سناریوی سیاسی» دانسته است!

به گزارش جام جم، عده‌ای حکم می‌دهند و قاطعانه رای صادر می‌کنند که ایرانیان مردمی افسرده و دلمرده‌ هستند. سپس از نتایج بررسی‌های جهانی که شادترین مردم دنیا را رتبه‌بندی می‌کند، کمک می‌گیرند و رتبه‌های اعلام شده از سوی آنان را به‌عنوان سندی برای اثبات افسردگی جامعه ایرانی به گفته‌های‌شان سنجاق می‌کنند.

این روزنامه افزوده است: واقعیت جامعه ایرانی را می‌توان در شادمانی‌های پس از پیروزی قهرمانان ورزشی یا جشن‌ها و بزرگداشت‌های ملی و مذهبی به عینه دید و به دنیا نشان داد‌، ‌این تصویر یک ملت افسرده نیست.  ادعای افسردگی جامعه ایران هم انگار بخشی از یک سناریوی سیاسی است. کسانی که این رویه را در پیش گرفته‌اند دست آخر نیز این وضعیت را به اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور ربط می‌دهند و نتیجه می‌گیرند که بی‌آینده بودن، نابرابری و فساد که جوانان و زنان را بیش از هر گروه دیگری درگیر کرده، موتور محرک ناامیدی و به تبع آن، افسردگی را روشن نگه داشته است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها