کد خبر: 626904
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۹ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

زاکانی اینگونه به خانواده‌های عزادار حادثه خلازیر دلداری داد! + تصویر

روزنامه هم‌میهن با انتشار تصویری از علیرضا زاکانی از نابلدی مسئولان در دلداری دادن انتقاد کرد.

زاکانی اینگونه به خانواده‌های عزادار حادثه خلازیر دلداری داد! + تصویر
کد خبر: 626904
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۹ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه هم میهن با انتشار عکس نشست خبری علیرضا زاکانی بعد از تخریب غیراصولی یک ساختمان در خلازیر از نابلدی مسئولان در دلداری دادن و عذرخواهی کردن گلایه کرده است. 

به گزارش هم میهن،یکی دو روز بعد از غرق شدن کشتی سانچی به همراه دوست خبرنگاری در دفتر یکی از وزرای وقت در حال مصاحبه بودیم. از دفتر رئیس‌جمهور با آن وزیر تماس گرفتند تا جهت دلداری به دیدار خانواده ملوانان و پرسنل کشتی بروند. نمی‌دانم پشت تلفن چه اتفاقی افتاد اما آن وزیر هیچ‌وقت به دیدار خانواده‌های داغ‌دار نرفت. چند وقت بعد اتوبوس خبرنگاران دچار حادثه شد و دو نفر از همکاران عزیز ما در آن تصادف جان خودشان را از دست دادند. رئیس وقت سازمان محیط‌زیست طوری به دیدار خبرنگاران حادثه‌دیده رفت که نرفتنش بهتر بود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: در آخرین شاهکار از این دست رفتارهای غیرمسئولانه، شهردار تهران، یکی دو روز بعد از حادثه تلخ خلازیر، در جشن روز خبرنگار به همراه شهردار منطقه 19 سر یک میز نشسته و از تورج فرهادی دعوت می‌کند تا درباره ساخت‌وسازهای غیرمجاز سخنرانی کند. دعوت از کسی که در منطقه تحت مدیریتش چنان حادثه‌ای صورت گرفته اساساً دور از آداب‌دانی است و دل خانواده‌های آسیب‌دیده را می‌شکند.

عذرخواهی علیرضا زاکانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها