کد خبر: 626515
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۸:۱۰:۴۵
| |

علی فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از منطقه ۱۹ مطرح کرد:

درخواست اشد مجازات برای متخلفان در خلازیر داریم

استاندار تهران خواستار اشد مجازات برای عاملان ریزش ساختمان و متخلفین منطقه خلازیر شد.

درخواست اشد مجازات برای متخلفان در خلازیر داریم
کد خبر: 626515
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۸:۱۰:۴۵

استاندار تهران با اشاره به درخواست اشد مجازات برای متخلفان در منطقه خلازیر گفت: با سازندگان ساختمان‌های غیرمجاز متخلف باید برخورد شود، اگر هم چنین چیزی در قانون نیست باید تدوین کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ریزش چند ساختمان نیمه‌کاره در شهرک احمدیه منطقه ۱۹ اظهار داشت: یکی از دلایلی که به سمت بزه‌های ساختمانی می‌رویم، عدم برخورد جدی با متخلفان در امر ساخت و ساز است. از دستگاه قضا خواهش می‌کنیم با افرادی که متخلف هستند و فراتر از قانون رفتار می‌کنند، به قانون احترام نمی‌گذارند و باعث کشته‌سازی می‌شوند و خانواده‌ها را به شرایط نامطلوب می‌رسانند، برخورد شود و برای آنها اشد مجازات را درخواست می‌کنیم.

استاندار تهران با اشاره به این موضوع که سازمان‌های ناظر مانند شهرداری و غیره باید درست به وظیفه خود عمل کنند، افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز یک شبه ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: با سازندگان ساختمان‌های غیرمجاز و متخلف باید برخورد شود، اگر قانون نیست باید قانون تدوین کرد. در این حادثه چهار ساختمان یک طرف تخریب شده و به صورت پاندمی به ساختمان‌های دیگر ضربه زده است، اگر این اتفاق در زمان زلزله رخ می‌داد تلفات ۱۰ برابر می شد.

فخاری با اشاره با این موضوع که سازنده غیرقانونی چند جرم دارد،خاطرنشان کرد: اولین جرم ساخت و ساز غیرقانونی، عدم ساخت صحیح و همچنین عدم رعایت الزامات ساختمان است. با دادگستری هماهنگ کردیم و جواب قاطع و محکم بگیریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • وحید ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

    شهردار که اون برادر باشه ، شهر هم توسط لوطی های کنار جوب گذر آ میز ممد ساخته میشه !!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها