کد خبر: 604605
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۰۹:۵۱:۲۱
| |

حبیب الله محقق، دبیر اجرایی خانه کار استان سمنان:

بیمه کارگران، امنیت درمانی ندارد

به عقیده حبیب الله محقق دبیر اجرایی خانه کار استان سمنان، باید به امنیت درمانی کارگران، همانند امنیت شغلی آنان توجه شود زیرا فقدان امنیت درمانی، امنیت شغلی را برهم می‌زند و زندگی کارگران را دچار اختلال می‌کند.

بیمه کارگران، امنیت درمانی ندارد
کد خبر: 604605
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۰۹:۵۱:۲۱

حبیب الله محقق دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان معتقد است غیر از سایر هزینه‌های زندگی و دغدغه‌ی بیکاری، جوانان حالا باید نگران هزینه‌های بیماری و درمانشان باشند.

به گزارش ایلنا، محقق با بیان اینکه گفت: مهم‌ترین خواسته کارگران در زمان اشتغال تا پایان حیات، پوششی در شأن و کرامت در حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم از سازمان تأمین اجتماعی است. متأسفانه به دلیل متناسب نبودن مراکز ملکی درمانی سازمان تأمین اجتماعی و عدم توازن در ارائه خدمت، کارگران به دلیل اجبارِ اضطرار به سمت بیمارستانها و مطب‌های خصوصی هدایت می‌شوند.

به گفته وی؛ در حال حاضر برخی بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی به دلیل نداشتن پزشکان متخصص وفوق تخصص جوابگوی بیمه شدگان نیستند و مدعی‌اند برخی پزشکان به دلیل پایین بودن دستمزد به نسبت بیمارستانهای علوم پزشکی راضی به فعالیت در بیمارستانهای تامین اجتماعی نیستند.

محقق گفت: تعهدات درمانی سازمان تامین اجتماعی در قبال بیمه شدگانش باید با نظارت کامل انجام شود و نباید حقوق بیمه شدگان در بخش درمان نادیده گرفته شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها