کد خبر: 604196
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۰۹:۴۵:۲۱
| |

دبیرکل خانه کارگر:

حقوق 1402 متناسب نظر ما نبود

دبیرکل خانه کارگر گفت: تصمیم صورت گرفته شده در مورد مزد و حقوق در سال ۱۴۰۲ از نظر ما متناسب با آنچه قانون گفته است نبوده و آنطور که باید تصمیمی اتخاذ نشد.

حقوق 1402 متناسب نظر ما نبود
کد خبر: 604196
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۰۹:۴۵:۲۱

علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر گفت: امروز ما به یاد سفره کارگران، سفره افطار خود را سبک‌تر در نظر گرفتیم تا یادمان باشد که مالک و صاحب اصلی سفره در جامعه ما صنف زحمتکشی است که ما آن را جامعه کارگری می‌دانیم و امروز از سفره‌ای کوچک برخوردار است. 

به گزارش ایلنا، نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: در سال همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت، نگرانی ما عموما در عرصه بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری خواهد بود زیرا به این بخش امسال بیشتر آسیب خواهند دید. فعالیت و تلاش همکار ما آقای صادقی در بحث بازنشستگان دارند، در کنار کوشش سایر اعضای خانه کارگر و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به نتیجه برسد و این تلاش در این جهت است که تصمیم صورت گرفته از سوی دولت در شورایعالی کار برای تعیین حقوق کارگران و بازنشستگان باطل شود. 

محجوب تصریح کرد: تصمیم صورت گرفته شده در مورد مزد و حقوق در سال ۱۴۰۲ از نظر ما متناسب با آنچه قانون گفته است نبوده و آنطور که باید تصمیمی اتخاذ نشد؛ لذا باید تلاشی در این زمینه دریغ نشود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲

    شما که شکر خدا وضع زندگی تون خوبه چه میدانید کار گر و بازنشسته چه دردی می کشد در دولت
    سید محرومان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها