محمدعلی ترکاشوند دبیر خانه کارگر شهر ری مطرح کرد

جامعه کارگری سال سخت‌تری را به نسبت سال قبل در پیش دارد

دبیر خانه کارگر شهر ری معتقد است اگر حقوق ۱۴۰۲ بر مبنای نرخ تورم افزایش می‌یافت امسال شاهد رونق تولید و کسب و کارها بودیم.

جامعه کارگری سال سخت‌تری را به نسبت سال قبل در پیش دارد
کد خبر: 604517
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ۱۵:۱۶:۵۵

به گفته محمدعلی ترکاشوند دبیر خانه کارگر شهر ری، سال ۱۴۰۱سالی دشوار و پراسترس برای کارگران و بازنشستگان بود. امیدواریم سال جدید؛ با مهار تورم ایام پررونق در انتظار اقتصاد و تولید ودر نهایت معیشت مردم باشد.

به گزرش ایلنا، این فعال کارگری با بیان اینکه کارگران به عنوان مولدان جامعه لایق توجه و حمایت بیشتری هستند، گفت: براساس ماده ۴۱ قانون کار، افزایش حقوق سال جاری باید هماهنگ با نرخ تورم واقعی و کالاهای ضروری در سبد معیشت تعیین می‌شد.

وی با طرح این سوال که تا چه زمانی جامعه کارگری و بازنشستگان باید در اثر بی‌توجهی برخی مسئولین و عدم اجرای قوانین (ماده ۱۱۱-۹۶ و ۴۱) مشکلات معیشتی را متحمل شوند، افزود: درصورتی که شرایط تورم بهبود پیدا نکند جامعه کارگری سال سخت‌تری را به نسبت سال ۱۴۰۱ تجربه خواهد کرد.

این فعال کارگری؛ مشکل بزرگ کشورمان در سالهای اخیر را مشکلات اقتصادی و گرانی‌های افسار گسیخته ذکر کرد و گفت: قوای سه‌گانه با همراهی مردم برای حل مشکلات اقتصادی کشور دست به دست هم بدهند تا سال ۱۴۰۲شعار رهبر انقلاب اسلامی برای مهار تورم تحقق بگیرد.

او تاکید کرد: بایستی دغدغه‌های رهبر انقلاب؛ پیش روی مسئولان قرار گیرد و مسئولان، با جدی گرفتن مشکلات؛ برای نجات کشور از بن‌بست‌های اقتصادی ومهار تورم تلاش نمایند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها