دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

رسانه‌های دشمن برای قبح‌زدایی از کشف حجاب تلاش می‌کنند

محمدحسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: دشمنان ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که با هدف قراردادن حجاب و عفاف به یکی از خاکریزهای مهم آسیب می‌زنند و دراین راستا شبانه‌روز با رسانه‌های خود برای ایجاد شک و تردید دراین زمینه و قبح‌زدایی از کشف حجاب تلاش می‌کنند.

رسانه‌های دشمن برای قبح‌زدایی از کشف حجاب تلاش می‌کنند
کد خبر: 592904
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۲۰:۰۵:۴۲

محمدحسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در همایش «گل عفاف» در دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: حجاب و عفاف نشانه هویت و نماد درجامعه دینی بوده و همه ما موظفیم تا به عنوان یک مسلمان مدافع و مروج آموزه‌ها و رفتارهای مبتنی بر دین و ایمانمان باشیم.

به گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر، وی با اشاره به اینکه اسناد بالادستی و قوانین وظیفه نهادها و ارگان‌ها را دراین زمینه مشخص کرده است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که امروزه در بازار مراکز ارائه ملزومات حجاب و پوشش کمیاب است و خلأ اساسی مشاهده می‌شود و لازم است تا مسئولان صمت در این مورد تلاش کنند و این مطالبه به حق مردمی را برآورده کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تولید محتوا و آموزش‌های همگانی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید در صدر برنامه‌های مراکز فرهنگی و آموزشی و هنری قرارگیرد، تاکید کرد: هنرمندان ما باید در مورد ارزش‌های اخلاقی و اسلامی با تولید محتوای هدفمند به ترویج و نشر معارف و فرهنگ اسلامی و اخلاقی کمک کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که با هدف قراردادن حجاب و عفاف به یکی از خاکریزهای مهم آسیب می‌زنند و دراین راستا شبانه‌روز با رسانه‌های خود برای ایجاد شک و تردید دراین زمینه و قبح‌زدایی از کشف حجاب تلاش می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها