وبسایت «رسا»:

کشف حجاب عادی شود مقابله با آن بسیار دشوار می‌شود؛ صبر امت انقلابی بی‌پایان نیست

نویسنده از دولت خواسته تا «اجازه ندهد تا دوائر و مراکز دولتی میدانی برای پرسه زدن» افرادی که آنها را «دختران بی‌آبرو و جلف» خوانده، باشد. او همچنین به ذکر مشاهده‌اش در «بیمارستان دولتی امام علی (ع) شهرستان آمل» پرداخته که به گفته خودش «از وسعت کشف حجاب» تعجب کرده است.

کشف حجاب عادی شود مقابله با آن بسیار دشوار می‌شود؛ صبر امت انقلابی بی‌پایان نیست
کد خبر: 589561
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۶:۱۰:۴۶

وبسایت «رسا» که اخبار حوزه علمیه قم را انتشار می‌دهد، در یادداشتی با حمله به «محقق داماد» پیرامون نامه سرگشاده اخیرش به قضات کشور، نامه او را نشانگر آن دانست که «جریان اصلاح طلبی در کشور، پشت صحنه و موتور محرکه» آنچه «آشوب‌ها در ماه‌های اخیر» خوانده، بوده است.

در ادامه این یادداشت مدعی شده که «پروژه کثیف و خیانت‌آلود خود در همراهی و هم‌آوایی با فواحش عصیان‌گر و دین‌گریز را در حال افول می‌بینند و عوامل محارب را بر چوبه دار نظاره می‌کنند، اشک تمساح برای حرمت دماء ریخته و فقه و دین را بر سر نیزه کرده و وااسلاما سر می‌دهند!».

این یادداشت مدعی شده که اعتراضات اخیر با «همراهی جنبش فواحش، همجنس‌گرایان، بهایی‌ها، منافقین و تجزیه‌طلب‌ها» بوده که «مجموعه‌های بدنام فوق الذکر در حکم فشار از پایین» را داشتند تا به زعم نویسنده «در چانه‌زنی‌های سطوح عالی، خواسته‌های دشمنان نظام را فاکتور کرده و امتیازات لازم را که همان تسلیم‌پذیری در مقابل نظام سلطه است، به دست آورند!».

وبسایت رسا در ادامه بیانیه‌های محمد خاتمی، محقق داماد، حسن خمینی و «موضع‌گیری سایر افراد، رسانه ها و مجموعه های مرتبط با اصلاح طلبان» را نشان‌دهنده آنچه «اهداف شوم» آنها خوانده، دانسته و آورده که «تفاوت فشار از پایین این دوره با فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و آشوب‌های دهه ۹۰ در قساوت، تقابل صریح و روشن با هنجارهای دینی و انقلابی است.»

این یادداشت در ادامه با بیان اینکه «شاید هیچ زمانی مناسب تر از این زمان، مفهوم و معنای مرگ بر ضد ولایت فقیه خودنمایی نکند»، افزوده «این مرگ یعنی هر کس تیغ نامردی و قساوت و خیانت به روی ملت و نظام الهی کشید، محکوم به اشد مجازات است و هرگونه ترحم و بخشش بی‌جا، بسترساز فتنه‌ها، خونریزها و جنایت‌هایی به مراتب وحشتناک‌تر از آنچه تاکنون انجام گرفته است، خواهد بود.»

وبسایت رسا در ادامه تاکید کرده که «دشمن در هجمه سه ماهه خود، حجاب را هدفگذاری کرده است و تا اینجای کار، توفیق نسبی به دست آورده و منتظر عکس‌العمل نظام اسلامی به حمله نخستین خود است.»

نگارنده این سوال را مطرح کرده که «عظیم‌ترین حمله سایبری و رسانه‌ای با همراهی پادوهای داخلی و روزنامه‌های زنجیره‌ای و برخی صاحب منصبان دینی استحاله شده... روی چه موضوعی تمرکز داشته و هدفگذاری اصلی دشمن در چه چیز بوده است؟»

این یادداشت در بخشی دیگر نوشته که «هدف از آشوب‌های گذشته، برداشتن حجاب و روسری از دختران ایرانی بوده است و بر این باورند که کشف حجاب، آغازی بر فروپاشی دینی است که نهایت آن به فروپاشی سیاسی ختم خواهد شد.»

نویسنده که فردی با نام و کسوت او «شکریان آملی، حوزه علمیه قم» معرفی شده، در ادامه «برخورد جدی، قاطع و با برنامه‌ریزی» در مقابل «پدیده» کشف حجاب را «وظیفه عمومی» توصیف و خطاب به «تصمیم‌گیران در حوزه امنیت ملی» گفته که آنها باید بدانند نظام «هر نوع هزینه که قرار بود برابر امر حفظ حجاب بپردازد، پرداخت کرد و دشمن هم تمام ظرفیت‌های خودش را به عرصه آورد و توان دیگری برای او پیش‌بینی نمی‌شود.» این یادداشت تاکید کرده «نباید کشف حجاب به یک امر عادی» تبدیل شود که در این صورت «مقابله بسیار دشوار خواهد بود».

نویسنده از دولت خواسته تا «اجازه ندهد تا دوائر و مراکز دولتی میدانی برای پرسه زدن» افرادی که آنها را «دختران بی‌آبرو و جلف» خوانده، باشد. او همچنین به ذکر مشاهده‌اش در «بیمارستان دولتی امام علی (ع) شهرستان آمل» پرداخته که به گفته خودش «از وسعت کشف حجاب» تعجب کرده است.

این یادداشت در پایان خطاب به دولتی‌ها گفته «دولتمردان بدانند که صبر امت انقلابی بی‌پایان نیست و عیار انقلابی بودن مجلس و دولت را باید در تدبیر خردمندانه و قاطع به نظاره نشست.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها