کد خبر: 592677
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۹:۴۵:۱۹
| |

در پی گزارش آمران به معروف و ناهیان از منکر صورت گرفت؛

اخطار پلمب به یک فروشگاه در خرم‌آباد بابت «توهین فروشندگان آن به مقدسات»

رئیس پلیس اماکن عمومی لرستان گفت: قطعاً اماکن و دستگاه‌های نظارتی با صنوفی که با اقدامات خود به حوادث و ناآرامی‌های اخیر دامن زده و با معاندین همراهی کنند و به مقدسات توهین و ارزش‌های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

اخطار پلمب به یک فروشگاه در خرم‌آباد بابت «توهین فروشندگان آن به مقدسات»
کد خبر: 592677
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۹:۴۵:۱۹

رئیس پلیس اماکن عمومی استان لرستان از اخطار پلمب یک فروشگاه البسه در خرم‌آباد بابت «توهین فروشندگان آن به مقدسات» خبر داد.

به گزارش وبسایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بیرانوند گفت: حسب گزارشات واصله از آمران به معروف و ناهیان از منکر برای یک فروشگاه البسه که احدی از فروشندگان آن عامدانه به مقدسات در پیج(فضای مجازی) توهین و به شهروندانی که به این فروشگاه تذکر داده بودند، خدمات ارائه نمی‌دادند، اخطار پلمپ صادر شد.

این مقام انتظامی افزود: مدیر این فروشگاه البسه که فروشنده آن عامدانه در پیج کاری خود به مقدسات توهین کرده و به شهروندان خدمات ارائه نمی‌داد، به پلیس اماکن دعوت و ضمن اقرار به اشتباه فروشنده متخلف و برخورد قاطعانه با وی، اخطار پلمب فروشگاه تحویل نامبرده شد.

رئیس پلیس اماکن عمومی استان لرستان خاطرنشان کرد: قطعاً اماکن و دستگاه‌های نظارتی با صنوفی که با اقدامات خود به حوادث و ناآرامی‌های اخیر دامن زده و با معاندین همراهی کنند و به مقدسات توهین و ارزش‌های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها