سیداحمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور:

قوه قضاییه جلوی گرفتن وکیل تعیینی برای متهمان را نگرفته است

سیداحمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور گفت: اینگونه نبوده که متهمی بخواهد وکیل تعیینی بگیرد و قوه قضائیه بگوید شما حق گرفتن وکیل تعیینی ندارید، زیرا قانون در این موضوع صراحت دارد.

قوه قضاییه جلوی گرفتن وکیل تعیینی برای متهمان را نگرفته است
کد خبر: 589658
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۰:۲۰:۱۵

 سیداحمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در ارتباط با ضعف مدیریتی در برخی از بخش‌ها تصریح کرد: برخی مدیران ما شایستگی مدیریت در برخی پست‌ها را ندارند و یا انگیزه کار و درکی از واقعیت کشور ندارند و همین ضعف مدیریت باعث می‌شود در خط دشمن حرکت کنند.

به گزارش مهر، او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در جریان اعتراضات اخیر برای متهمان وکیل تسخیری تعیین شد، اذعان کرد: اینگونه نبوده که متهمی بخواهد وکیل تعیینی بگیرد و قوه قضائیه بگوید شما حق گرفتن وکیل تعیینی ندارید، زیرا قانون در این موضوع صراحت دارد.

وی در ارتباط با رویکرد دیوان عالی کشور در خصوص احکام قضات در اعتراضات اخیر تصریح کرد: بر تمام احکام نظارت کامل داریم و مواردی هم از احکام اعدام در دیوان عالی کشور نقض شده است.

وی در ارتباط با اهمیت اقناع اذهان عمومی در برخی پرونده‌های خاص خاطرنشان کرد: عملکرد رسانه ما در مقابل رسانه‌های دشمن ضعیف است و اطلاع رسانی‌ها به موقع و روشنگرانه نیست و یک دلیل آن فروانی احکام صادره در دادگاه است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها