علیرضا زاکانی، شهردار تهران:

قفلی که ۸ سال به مملکت زدند تا یکی، دو سال آینده باز می‌شود

شهردار تهران اظهار کرد: قفلی که ۸ سال به مملکت زدند تا یک تا دو سال آینده باز می‌شود.

قفلی که ۸ سال به مملکت زدند تا یکی، دو سال آینده باز می‌شود
کد خبر: 589625
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۰۸:۲۲:۴۰

علیرضا زاکانی گفت: انقلاب کردن بسیار راحت تر از حفظ انقلاب است، چرا که خیلی‌ها بودند که انقلاب کردند اما بعداً نتوانستند همراه انقلاب بیایند و حتی برخی‌ها در مقابل آن ایستادند، بنابراین درس شهدا درس امانتداری است تا ما این نظام را حفظ کنیم.

به گزارش مهر، وی با تاکید بر اینکه آمریکا دیگر آمریکای گذشته نیست و در سراشیبی سقوط است، یادآور شد: در خصوص اتفاقات اخیر پیش از آن آشوب‌ها، بحث کره جنوبی و انتقال ارز تا انتهای کار پیش رفته بود و با شروع این اتفاق گفتند پول را به شما نمی‌دهیم و انگلیس و آلمان و فرانسه پشت این ماجرا افتادند و حتی با یک دلقک عکس گرفتند اما الان پس از سه ماه دست از پا درازترند.

زاکانی با بیان اینکه بنابراین بخشی از ریشه شرایط فعلی عداوت و دشمنی است و راه مبارزه با آن این است که با مسئولیت پذیری قوی شویم، تصریح کرد: در این اتفاقات تب و آشفتگی‌ای را دیدیم که ماحصل آن باید مسئولین را بیدار کند تا از زندگی مردم گره گشایی کنند و اگر غفلتی وجود دارد با جهاد تبیین غفلت زدایی کنند؛ در این ۴۴ سال هر موقع به اسلام عمل کردیم، تبعیت از امام (ره) و رهبری داشتیم و هر موقع به مردم خدمت کردیم خداوند باب رحمت را باز کرده و ما موفق بودیم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه به فرموده رهبری این انقلاب قطع یقین به سرمنزل مقصود می‌رسد، گفت: این فراز و نشیب‌ها به پایان می‌رسد. به عنوان کسی که در هیأت دولت حضور دارد شاهد تلاش دولت برای حل مشکلات مردم هستم. امروز ذخایر کشور تا شهریور ماه سال آینده، دو سه برابر ذخایر گذشته است اما دشمن تلاش می‌کند نگذارد ما کار کنیم.

وی با بیان اینکه همه اینها به برکت توجه به خدا و ایثار و فداکاری و ماندن در مسیر است، اضافه کرد: از سال گذشته ایجاد قرارگاه جهادی مسکن را دنبال کردیم چرا که ۵۱ درصد مردم تهران اجاره نشین هستند و در این مدت برای قریب ۴۰۰ هزار واحد تفاهم نامه نوشتیم و قرار است سالی ۱۸۰ هزار واحد عملیاتی شود و قفلی که ۸ سال به مملکت زدند تا یک تا دو سال آینده باز می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱

    شما خودت قفلی ، چرا جلوی خدمات NGO ها به زنان بی خانمان در تهران در زمان شما ،با اطلاع یا بی اطلاع جنابعالی گرفته شده ،مثل مرکزی که به زنان بی خانمان مبتلا به HIVخدمات می داد .شرمتون باد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها