کد خبر: 583405
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۱:۴۵:۵۱
| |

تقویت نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهداء سپاه برای مقابله با تحرکات تروریستی

​روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این قرارگاه برای مقابله با تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی و صیانت از امنیت مردم در منطقه مأموریتی قرارگاه در شمال غرب کشور خبر داد.

تقویت نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهداء سپاه برای مقابله با تحرکات تروریستی
کد خبر: 583405
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۱:۴۵:۵۱

در پی تحرکات گروهک‌های تروریستی در منطقه شمال غرب کشور، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهداء علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضدایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق، قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه با تقویت نیروهای خودی در محدوده جغرافیای مأموریتی و بهره‌گیری از همکاری مردم غیور بومی به مقابله قاطعانه با عوامل ناامنی در منطقه می‌پردازد.

ضمن تأکید بر اینکه امنیت منطقه و مردم شریف و غیور استان‌های مرزی شمالِغرب را خط قرمز خود می‌دانیم، به اشرار مسلح و تروریست‌های مزدور استکبار جهانی قاطعانه هشدار می‌دهیم در صورت ادامه شرارت و ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سایر نیروهای حافظ امنیت و نظم برخورد قاطع با آنان را در دستور کار قرار خواهند داد.

به اشرار مسلح و تروریست‌های مزدور

دشمنان ملت ایران بارها تجربه کرده‌اند رزمندگان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش مردم غیور این منطقه که همواره حامی و پشتیبان ایران امن، قوی، مقتدر، مستقل، متحد و یکپارچه بوده‌اند، توطئه‌های گروهک‌های مزدور استکبار جهانی را خنثی و از امنیت و آرامش پایدار صیانت کرده‌اند.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

۱۴۰۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها