کد خبر: 577566
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۵:۱۹:۰۰
| |

توصیه عجیب یک روزنامه به والدین: به نوجوانان خود بفهمانید احساساتشان غیرطبیعی است

ایران نوشت: به آن دسته از نوجوانان که تمایل به خشونت دارند بگویید و اصرار کنید، خشونت کمکی به حل تعارض نمی‌کند. همه باید آرامش را حفظ کنند. درست نیست که دیگران را با نام‌های زشت خطاب و به دیگران حمله کنیم. به آنها بفهمانید که احساساتشان غیرطبیعی نیست.

توصیه عجیب یک روزنامه به والدین: به نوجوانان خود بفهمانید احساساتشان غیرطبیعی است
کد خبر: 577566
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۵:۱۹:۰۰

روزنامه دولتی ایران در مطلبی با اشاره به حضور نوجوانان در اعتراضات از والدین آنان خواست با فرزندان خود صحبت کنند و به آنان بفهمانند احساساتشان غیرطبیعی است!

روزنامه ایران نوشت: به آنها بفهمانید که احساساتشان غیرطبیعی نیست. به آن دسته از نوجوانان که تمایل به خشونت دارند بگویید و اصرار کنید، خشونت کمکی به حل تعارض نمی‌کند. همه باید آرامش را حفظ کنند. درست نیست که دیگران را با نام‌های زشت خطاب و به دیگران حمله کنیم. به نوجوان خود کمک کنید تا آنچه را دیده یا شنیده است، با توضیح دادن آنچه که ممکن است از نظر احساسی، زمانی که داخل یک جمعیت هستیم اتفاق بیفتد، درک کند. انواع احساسات با حضور در یک جمعیت، تصاعدی تشدید می‌شود و می‌تواند فوراً از کنترل خارج شود. این را در یک کنسرت یا بازی ورزشی هم می‌شود دید. هیجان اطرافیان می‌تواند ما را هیجان‌زده کند. خشم با حضور در میان جمعیت خشمناک بیشتر برانگیخته می‌شود. درباره قدرت کلمات و رسانه‌های اجتماعی صحبت کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها