تحلیل عجیب کیهان از حضور پررنگ دهه هشتادی‌ها در اعتراضات

کیهان نوشت: در موضوع اشتغال بانوان متاسفانه در مواردی که شاید ضرورت اقتصادی برای این کار وجود نداشته است هم با تکیه بر باور غلط رایج که القا می‌کند اجتماعی بودن زن تنها با اشتغال خارج از خانه محقق می‌شود شاهد دامن زدن به موج غیبت مادران در خانه و در کنار فرزندان هستیم.

تحلیل عجیب کیهان از حضور پررنگ دهه هشتادی‌ها در اعتراضات
کد خبر: 577408
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۱۵:۵۳:۰۲

روزنامه کیهان در یادداشت روز خود دلیل حضور پررنگ دهه‌هشتادی‌ها را در آنچه «اغتشاشات» خوانده، اشتغال مادران دانسته و بر لزوم حضور زنان در خانه تاکید کرده است.

کیهان نوشت: اصرار به اشتغال بانوان و کاهش فرزندآوری را نمی‌توان در تحمیل باورهای نامأنوس با فرهنگ بومی نادیده گرفت تا آنجا که حتی بسیاری از خانواده‌های فاقد مشکلات اقتصادی نیز بر اشتغال بانوان اصرار دارند یا از فرزند‌آوری امتناع می‌کنند! در موضوع اشتغال بانوان متاسفانه در مواردی که شاید ضرورت اقتصادی برای این کار وجود نداشته است هم با تکیه بر باور غلط رایج که القا می‌کند اجتماعی بودن زن تنها با اشتغال خارج از خانه محقق می‌شود شاهد دامن زدن به موج غیبت مادران در خانه و در کنار فرزندان هستیم حال آنکه چه بسیار بانوانی که به ضرورت و اقتضای شرایط، حضور پررنگی در اجتماع برای تحصیل و فعالیت‌های موثر برای خود و خانواده و جامعه دارند و اصطلاحا اجتماعی هستند اما لزوما شاغل نیستند یا اصراری به شاغل بودن ندارند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها