کد خبر: 573421
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۶:۰۸:۵۴
| |

دندانپزشک قلابی در محمودآباد به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری دندانپزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.

دندانپزشک قلابی در محمودآباد به دام پلیس افتاد
کد خبر: 573421
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۶:۰۸:۵۴

محمود حسین زاده با تشریح خبر فوق گفت: در پی تحقیقات پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت یک دندان پزشک قلابی در این شهرستان با خبر شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: پس از هماهنگی قضایی با همکاری ماموران تجسس کلانتری مرکزی و ماموران پلیس امنیت عمومی متهم که بدون دارا بودن مجوز و مدارک پزشکی اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان می کرد، دستگیر شد.

وی در ادامه، تصریح کرد: در این عملیات که با حضور کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت نیز همراه بود، در بازرسی از محل فعالیت متهم یونیت دندانپزشکی، سر توربین و سایر ادوات و تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی کشف شد.

حسین زاده، خاطرنشان کرد: این متهم ۳۹ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان از مردم درخواست کرد: برای دریافت خدمات درمانی حتما به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها