مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران:

رسیدگی به سیل امام‌زاده داوود وظیفه شهرداری نبود/ امام‌زاده داوود جزو محدوده شهر تهران نیست

رئیس شورای شهر تهران گفت: امام زاده داوود جزو محدوده شهر تهران نیست و جزو حریم است که شهرداری دخالت ندارد.

رسیدگی به سیل امام‌زاده داوود وظیفه شهرداری نبود/ امام‌زاده داوود جزو محدوده شهر تهران نیست
کد خبر: 566326
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۲:۴۷:۵۷

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: آبخیزداری باید جدی گرفته شود، زیرا همه این آب‌ها قابل استفاده هستند همچنین امام زاده داوود اصلا جزو محدوده شهر تهران نیست و جزو حریم است که شهرداری دخالت ندارد، زیرا آن محدوده خودش بخشداری دارد، اما با این اوصاف شهرداری، اما سکوت نکرد و به میدان آمد، تا دیروز هزار نفر از نیرو‌های خدماتی شهرداری مشغول به کار بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چمران در ابتدا با اشاره به بارندگی در تهران و ایجاد ترافیک، اظهار کرد: ترافیک دیروز تهران نسبت به بارندگی قبلی کمتر بود و شدت نداشت.

وی در ادامه درباره آسیب‌های سیل اخیر گفت: امیدواریم تا فردا اسیب‌های کمتری از سیل داشته باشیم و بتوانیم از این آب سد‌ها را پر کنیم و حسن استفاده داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: آبخیزداری باید جدی گرفته شود، زیرا همه این آب‌ها قابل استفاده هستند همچنین امام زاده داوود اصلا جزو محدوده شهر تهران نیست و جزو حریم است که شهرداری دخالت ندارد، زیرا آن محدوده خودش بخشداری دارد، اما با این اوصاف شهرداری، اما سکوت نکرد و به میدان آمد، تا دیروز هزار نفر از نیرو‌های خدماتی شهرداری مشغول به کار بودند.

چمران گفت: در ارتباط با حوادث طبیعی و فردی که باید جبران خسارت کند تفاوت نظر‌هایی وجود دارد در رابطه با حوادث شهر مشخص نیست که چه اقدامی باید صورت گیرد و بنده قانونی در این رابطه ندیده ام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها