کد خبر: 559295
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۲۱:۲۱:۲۹
| |

سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان:

حق بیمه در ساختمان متروپل پرداخت نشده بود / جرایم، محاسبه و مطالبه می‌شود

سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: حق بیمه ساختمان متروپل و حتی ساختمان متروپلی که کار ساخت آن به اتمام و بهره‌برداری رسیده نیز پرداخت نشده است.

حق بیمه در ساختمان متروپل پرداخت نشده بود / جرایم، محاسبه و مطالبه می‌شود
کد خبر: 559295
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۲۱:۲۱:۲۹

میرهاشم موسوی در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده که امروز (۳۱ خردادماه) برگزار شد، با اشاره به بررسی مشکلات آسیب‌دیدگان حادثه متروپل اظهار کرد: با توجه به تاکید دادستان، تیمی برای بررسی ابعاد پرداخت حق بیمه ساختمانی متروپل به آبادان اعزام شد که متوجه شدیم حق بیمه ساختمان متروپل و حتی ساختمان متروپلی که کار ساخت آن به اتمام و بهره‌برداری رسیده نیز پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این مساله یکی از چالش‌های تامین اجتماعی با شهرداری‌های خوزستان است که امیدوارم به عنوان یکی از عبرت‌های تلخ، این موضوع مدنظر قرار بگیرد.

سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بر اساس قوانین تامین اجتماعی به محض اطلاع از این موضوع می‌توان بر اساس ۱۵ درصد عوارض مشخص شده از روز صدور پروانه توسط شهرداری، جرایم را محاسبه و مطالبه کرد. تخلفات شهرداری در این خصوص کتبا در اختیار دادستان خوزستان قرار گرفته است.  

وی با اشاره به آمادگی شعب یک و دو اداره تامین اجتماعی آبادان برای رسیدگی به مسائل خانواده‌های آسیب‌دیده در حادثه متروپل بیان کرد: تاکنون پنج حکم مستمری برقرار شده و هشت مورد در دست بررسی است. دو مورد نیز غیر شمول تشخیص داده شده است.

موسوی عنوان کرد: در این حادثه باید توجه شود که خدمات تامین اجتماعی منوط به ارائه درخواست است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها