کد خبر: 555346
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۲۰:۱۰:۴۱
| |

معاون تهعدات بیمه‌ای اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان عنوان کرد

امهال ارسال لیست بیمه برای کسبه آسیب‌دیده متروپل

معاون تهعدات بیمه‌ای اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: کسبه‌ای که ماهانه لیست بیمه کارگاه را رد می‌کردند اما در حادثه متروپل کسب و کارشان تعطیل شده است می‌توانند برای ارسال لیست حق بیمه امهال بگیرند.

امهال ارسال لیست بیمه برای کسبه آسیب‌دیده متروپل
کد خبر: 555346
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۲۰:۱۰:۴۱

اسماعیل قنواتی در حاشیه بازدید از محل حادثه متروپل که امروز (۱۱ خردادماه) انجام شد، اظهار کرد: کسبه‌ای که ماهانه لیست بیمه کارگاه را رد می‌کردند اما در حادثه متروپل کسب و کارشان تعطیل شده است می‌توانند برای ارسال لیست حق بیمه امهال بگیرند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کارگاه‌هایی که در خیابان امیری و خیابان‌های اطراف قرار دارند نیز به دلیل عملیات آواربرداری تعطیل شده‌اند و اگر این کسبه در پرداخت حق بیمه مشکل دارند، می‌توانند به سازمان تامین اجتماعی خوزستان مراجعه کنند تا پرداخت حق بیمه تسهیل شود.

معاون تهعدات بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی خوزستان در خصوص برقراری مستمری بازماندگان حادثه متروپل، گفت: بازماندگانی که مرحوم حق بیمه آن‌ها را واریز کرده است، می‌توانند به شعب یک و دو تامین اجتماعی آبادان یا کارگزاری‌های رسمی مراجعه کنند یا از طریق سامانه‌های اینترنتی، درخواست مستمری بازماندگان را ثبت کنند.

وی افزود: به کلیه شعب خوزستان اعلام شده است که خارج از وقت و در سریع‌ترین زمان برای برقراری مستمری این بازماندگان اقدام کنند. بیمه‌شدگانی که دچار صدمه شده‌اند و در حال  استراحت پزشکی (استعلاجی) هستند نیز می‌توانند با ارائه گواهی پزشک به صورت غیر حضوری اقدام کنند تا غرامت دستمزد این ایام پرداخت شود.

قنواتی گفت: نماینده بیمه در شعب تامین اجتماعی و اداره‌کل تامین خوزستان، آماده حل مسائل در حوزه تامین اجتماعی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها