کد خبر: 559293
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۲۱:۱۸:۱۴
| |

سرپرست اداره‌کل بهزیستی خوزستان عنوان کرد

ادامه مداخلات و حضور روانشناسان در کنار خانواده‌های آسیب‌دیده متروپل

سرپرست اداره‌کل بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به مشکلات روحی، روانی و اجتماعی که برای خانواده‌ها به ویژه زنان و کودکان ایجاد شده، مداخلات روانشناسان و حضور آن‌ها در کنار خانواده‌های آسیب‌دیده از حادثه متروپل همچنان ادامه خواهد داشت.

ادامه مداخلات و حضور روانشناسان در کنار خانواده‌های آسیب‌دیده متروپل
کد خبر: 559293
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۲۱:۱۸:۱۴

مهران کریمیان در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده که امروز (۳۱ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در پی حادثه متروپل اقدامات مددکاری و حمایت‌های روانی و اجتماعی از روز نخست حادثه برای بازماندگان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تیم ستاد مدیریت بحران بهزیستی نیز در آبادان تشکیل شد و ۱۵ روانشناس و مددکار اجتماعی در قالب اورژانس اجتماعی و تیم مداخله در بلایا به محل حادثه و منازل خانواده‌ها اعزام شدند.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی خوزستان گفت: بررسی وضعیت اقتصادی، اجتماعی و روانی خانواده‌های قربانیان انجام و پرونده‌های اجتماعی و روانی برای خانواده‌های آسیب‌دیده در این حادثه تشکیل شده است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۲ خانواده واجد شرایط قرار گرفتن تحت پوشش بهزیستی و برقراری مستمری برای این خانواده‌ها عنوان کرد: اهدای بسته‌های معیشتی و تامین دو کولر برای دو خانواده نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده است.

کریمیان افزود: با توجه به مشکلات روحی، روانی و اجتماعی که برای خانواده‌ها به ویژه زنان و کودکان ایجاد شده، مداخلات روانشناسان و حضور آن‌ها در کنار خانواده‌های آسیب‌دیده از حادثه متروپل همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها