کد خبر: 554862
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۷:۴۹:۰۹
| |

در رابطه با تعطیلات نیمه خرداد در مازندران تصمیم‌گیری شد

کندوان به سمت شمال یکطرفه، هراز و فیروزکوه دوطرفه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: طی روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد که سفرها هم به سمت شمال (مازندران) و هم جنوب (تهران)صورت می گیرد، مسیر هراز و فیروزکوه (سوادکوه) دوطرفه بوده و تنها مسیر کندوان یکطرفه و به سمت شمال باز خواهد بود.

کندوان به سمت شمال یکطرفه، هراز و فیروزکوه دوطرفه
کد خبر: 554862
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۷:۴۹:۰۹

رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه شورای ترافیک استان با اعلام خبر فوق اظهار کرد: پیش بینی می شود حدود ۳۵۰۰ نفر از استان مازندران به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) جهت شرکت در مراسم حرکت کنند.

علیخانی با بیان اینکه انتظار می رود حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیون نفر مسافر در تعطیلات پیش رو به سمت استان مازندران حرکت کنند، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بین ۲ سفر تداخلی ایجاد نشود و همچنین پیشگیری از وقوع گره های ترافیکی در راستای سهولت سفر و آسایش و آرامش زائرین و مسافرینی که به مازندران سفر می کنند و همچنین مدیریت زمان سفر زائرین تمهیداتی اتخاد شده‌ است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای ترافیک سفر برنامه ریزی های شده است، گفت: سفرهایی که از شمال به سمت جنوب (تردد زوار به سمت تهران) صورت می‌گیرد از جاده چالوس ممنوع است و رانندگان باید از جاده سوادکوه و فیروزکوه تردد کنند.

علیخانی افزود: بهتر است زائرانی که از رامسر و تنکابن و عباس آباد قصد شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را دارند از مسیر گیلان به سمت تهران حرکت کنند.

 وی یادآور شد: احتمال دارد بر اساس نوع تردد و حجم ترافیک در ۱۵ خرداد که زائرین به سمت مازندران و مسافرین قصد بازگشت را خواهند داشت، تمهیداتی جهت یک طرفه کردن جاده هزار و سوادکوه اتخاذ شود که بعدا اعلام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از وجود ۶ تیم گشت فعال جهت هدایت سفر، کنترل ها و مدیریت مسیر جهت کاهش ترافیک و جلوگیری از وقوع گره ترافیکی و ایمنی و کاهش تصادفات در طول جاده های مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: نقاطی در طول مسیر جهت استراحت زائرین نیز تعیین شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها