کد خبر: 542434
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۶:۰۸
| |

محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد، گفت: شاهد تردد قابل توجه تردد در مسیرهای کندوان و سوادکوه مازندران هستیم.

محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
کد خبر: 542434
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۶:۰۸

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران با اشاره به ریزش باران و لغزندگی سطح راه‌ها و کاهش دید در ارتفاعات محورهای استان، اظهار کرد: محور هراز به‌دلیل احتمال ریزش در محدوده پیچ ابتهاج، لازم و زیارباغ تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به تردد قابل توجه خودروها در محورهای کندوان و سوادکوه، افزود: باتوجه به شرایط جوی و ادامه بارش در محورها لازم است جوانب احتیاط اندیشیده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به‌ احتمال ریزش، رانش و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

جهان‌تاب یادآور شد:  رعایت فاصله طولی و قوانین، پرهیز از سرعت و سبقت و حرکات مخاطره‌آمیز و  پرهیز از توقف‌های غیرضروری در محورهای شمال به‌ویژه مناطقی که در با تابلو هشدار مشخص شده، ضرورت دارد.

وی با اشاره به حضور مستمر پلیس راه در جاده‌های استان، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران به شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها