ترافیک چندکیلومتری در محورهای هراز و کندوان/یک‌طرفه شدن هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در خروجی‌های شمال، گفت: با ادامه وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌ یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد‌.

ترافیک چندکیلومتری در محورهای هراز و کندوان/یک‌طرفه شدن هراز و کندوان
کد خبر: 550248
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۵ ۱۲:۲۹:۵۵

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی روزهای تعطیلات عید سعید فطر نسبت هفته شاهد افزایش تردد بودیم، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد برگشت خودروها به سمت خروحی‌های شمال هستیم که برگشت خودروها محورهای شمال را پرترافیک کرد.

به گزارش فارس،  رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان و هراز به سمت تهران شاهد ترافیک سنگین و در محورهای کیاسر و سوادکوه وضعیت تردد پرحجم است.

این مسؤول با اشاره به احتمال یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، تصریح کرد: در صورت ادامه ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ پنج‌شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان گفت: شهروندان در هر ساعتی از شبانه‌روز و با مدیریت سفر برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها