کد خبر: 552647
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۱۴:۴۴:۰۹
| |

امام جمعه موقت رشت:

مردم در حرکت بزرگ اقتصادی به دولت کمک کنند

امام جمعه موقت رشت گفت: از مردم می خواهیم به دولت در این حرکت بزرگ و جهادی اقتصادی کمک کنند تا شاهد تحولات مثبت در اقتصاد کشور باشیم. از دولتمردان و دستگاه های نظارتی نیز انتظار داریم در کنار مردم بمانند تا دشمن از خلاءها سوءاستفاده نکنند.

مردم در حرکت بزرگ اقتصادی به دولت کمک کنند
کد خبر: 552647
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۱۴:۴۴:۰۹

احمد طیبی در خطبه های نماز جمعه رشت، حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را ثمره بصیرت و مجاهدت ملت غیور ایران در سایه امدادهای الهی دانست و اظهار کرد: با وحدت و وفاق و همدلی ملت ایران دوران دفاع مقدس را به سرآغازی برای شکست های دشمن و پیروزی های نظام اسلامی تبدیل کردیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تلاش دشمنان برای توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: امروز مردم و مسئولان باید از دفاع مقدس و سوم خردادها عبرت بگیرند و سرلوحه خویش برای عبور از موانع قرار دهند.

امام جمعه موقت رشت، با بیان اینکه امروز ملت ایران با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان به ویژه فرهنگی و اقتصادی مواجه است، تصریح کرد: دشمن با کمک ابزارهای رسانه ای خود اینگونه القا می کند که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، تسلیم و عقب نشینی در برابر غرب است، اما مردم هوشیار و دشمن شناس و ولایی ایران هرگز فریب دشمن را نمی خورند.

حجت الاسلام طیبی، ایجاد آشوب و التهاب در کشور را پروژه از پیش شکست خورده دشمن دانست که به دنبال اطلاحات اقتصادی دولت طراحی شده و گفت: از مردم می خواهیم به دولت در این حرکت بزرگ و جهادی اقتصادی کمک کنند تا شاهد تحولات مثبت در اقتصاد کشور باشیم. از دولتمردان و دستگاه های نظارتی نیز انتظار داریم در کنار مردم بمانند تا دشمن از خلاءها سوءاستفاده نکنند.

وی افزایش نظارت هوشمند بر بازار را راهکار اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها و جلوگیری از اقدامات سودجویانه محتکران دانست و بیان کرد: باید گام های اساسی برای کاهش و سپس قطع وابستگی اقتصادی کشور به درآمدهای نفتی برداشته شود تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

امام جمعه موقت رشت، با بیان اینکه تنگناهای اقتصادی و معیشتی خانواده ها به ویژه جوانان را رنج می دهد، گفت: مسئله اقتصاد بر ازدواج و فرزندآوری اثرگذار است که نیازمند برنامه ریزی و سیاست گذاری سه قوه و مسئولان ارشد کشور برای حمایت از خانواده و جلوگیری از پیری جمعیت هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها