کد خبر: 552636
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۱۳:۳۶:۵۶
| |

امام جمعه موقت ارومیه:

دولت نسبت به توسعه زیرساختهای توسعه در آذربایجان غربی توجه کند

امام جمعه موقت ارومیه گفت: توسعه زیرساختهای آذربایجان غربی مورد توجه رییس جمهور و هیات دولت قرار گیرد.

دولت نسبت به توسعه زیرساختهای توسعه در آذربایجان غربی توجه کند
کد خبر: 552636
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۱۳:۳۶:۵۶

حیدری زاد امروز ۳۰ اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیتهای فراوانی از جمله کشاورزی ، معادن، گردشگری به واسطه طبیعت زیبا و منحصر به فرد دارد، افزود: متاسفانه زیر ساختعای توسعه ای در استان کمتر مورد توجه قرارگرفته و یکی از مطالبات مردم استان از رئیس جمهور و هیات دولت بهبود این زیرساختها است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: می طلبد به واسطه ظرفیتهای فراوان این استان با تقویت زیرساختهای توسعه توسط دولت زمینه رونق اقتصادی در منطقه فراهم شود تا بخشی از مشکلات مردم استان نیز مرتفع شود.

حیدری زاد بااشاره به مجاهدتهای فراوان مردم آذربایجان غربی در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: این استان بهای سنگینی در پشتیبانی از انقلاب و نظام پرداخته و همچنان نیز شهدایی را در دفاع از آرمانهای انقلاب و حفاظت از کشور تقدیم میکند.

امام جمعه موقت ارومیه بااشاره به سالگرد ارتحال حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی  گفت: یاد و نام این مجاهد نستوه آذربایجان باید همیشه زنده نگه داشته شود چرا که رشادتهای فراوانی در مقابله با معاندان در دوران انقلاب نشان داده است.

وی با اشاره به توان نظامی و قدرت ایران در منطقه و رعب و وحشت دشمنان از توان ایران، خاطرنشان کرد: تمام کشورهای بزرگ دنیا از توانمندی های ایران اسلامی می ترسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها