کد خبر: 550360
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۵:۲۲:۲۵
| |

افتتاح پل تقاطع غیرهمسطح شهر انار تا پایان اردیبهشت جاری

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: پل تقاطع غیر همسطح شهر انار تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح پل تقاطع غیرهمسطح شهر انار تا پایان اردیبهشت جاری
کد خبر: 550360
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۵:۲۲:۲۵

حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر انار با اشاره به خط انتقال آب خلیج فارس اظهار کرد: بیش از ۹۰۰ لیتر در ثانیه آبی که از خلیج فارس به سمت استان یزد عبور می‌کند، به منطقه انار و رفسنجان اختصاص داده خواهد شد که از این مقدار بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه به شهرستان انار داده خواهد شد که مشکلی در خصوص آب شرب نداشته باشیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بیمارستان ۳۸ تختخوابی انار هم تا یک ماه آینده با تجهیزات کامل راه‌اندازی خواهد شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین افزود در ایام نوروز شهرستان انار بیش از ۱۳ هزار نفر از مسافران نوروزی را اسکان داده که در این راستا تلاش فراوانی صورت گرفته است.

وی از افزایش سه برابری سهمیه قیر برای آسفالت معابر مناطق مختلف رفسنجان و انار خبر داد و عنوان کرد: در حوزه آب یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و لوله‌های آب فرسوده هم در همین راستا تعویض شده‌اند.

جلالی از افتتاح و بهره‌برداری از پل تقاطع غیر همسطح شهر انار تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و متذکر شد: با پیگیری‌های انجام گرفته،  روشنایی  بلوار انار به امین شهر به‌زودی تأمین خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها