تاکید امام جمعه‌ی ایلام بر توجه بیش از پیش به جهاد تبیین

امام جمعه ایلام بر ضرورت بیش از پیش توجه به جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: تحقق جهاد تبیین در برابر توطئه‌های دشمنان مصونیت‌بخش است.

تاکید امام جمعه‌ی ایلام بر توجه بیش از پیش به جهاد تبیین
کد خبر: 549919
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۰۹:۰۰:۰۶

«اله نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه دشمنان امروز از طریق فضای مجازی در صدد به انحراف کشیدن افکار نسل جوان و نوجوان هستند که باید هرچه بیشتر در راستای سالم سازی این محیط تلاش کنیم، اظهار کرد: عموم مسوولان ذیربط و بویژه خانواده‌ها خواست نسبت به خطرات این حوزه احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه اصرار و توجه همیشگی رهبر معظم انقلاب نسبت به مقوله جهاد تبیین نیز امروز از این مساله ناشی می شود تا بتوانیم هرچه بیشتر نسل حدید را در برابر تهدیدات پیش رو مصونیت ببخشیم، گفت: فضای مجازی امروز به محملی برای مسموم کردن افکار جوانان تبدیل شده که باید در کنار فواید آن سعی کنیم آنها را در برابر این خطرات آگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره  به دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه داد:  رشد ۱۱ برابری علمی کشور نسبت به میانگین جهانی از دستاوردهای نظام است که به همت جوانان با استعداد این مرز و بوم حاصل شده که باید از این موفقیت در جهت بی نیاز کردن کشور در تمامی عرصه ها بهره بگیریم.

کریمی‌تبار تصریح کرد: همه باید با همت مضاعف تلاش کنند مشکلات پیش روی انقلاب بویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی حل شود تا دشمن نتواند از این طریق به اهداف شوم خود برسد و  بدون شک با توجه به استعدادها و همبستگی ملی دشمنان نخواهند توانست در برابر ملت ایران همچون سال های پس از انقلاب به اهداف خود برسند و تحریم های اقتصادی نیز با شکست روبرو خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها