کد خبر: 549916
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۰۸:۵۳:۴۴
| |

امام جمعه اهل سنت آق قلا:

عید فطر عید وحدت، همبستگی و محبت است

امام‌ جمعه اهل‌سنت آق قلا با تاکید بر ضرورت وحدت، گفت: پیام رهبر معظم انقلاب را با جان و دل می‌پذیریم.

عید فطر عید وحدت، همبستگی و محبت است
کد خبر: 549916
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۰۸:۵۳:۴۴

آخوند عبدالرزاق رهبر با تبریک عید فطر گفت: در قرآن کریم و در توصیه های رسول اکرم(ص) و احادیث و روایت به وحدت بین مسلمانان توصیه و تاکید شده است، ما پیام و فرامین رهبر معظم انقلاب را با جان و دل می‌پذیریم و با تبعیت از ایشان همه ما اعم از شیعه و سنی در یک روز عید فطر را جشن می گیریم و عید همبستگی، اتحاد و محبت رقم خواهیم زد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دنیا را به وحدت دعوت می کنند، افزود: اگر با آغوش باز از فرامین رهبر معظم انقلاب استقبال کنیم قطعا وحدت در جامعه حاکم می‌شود.

امام‌ جمعه اهل‌سنت آق قلا با بیان اینکه وحدت تقویت اسلام را به دنبال دارد، تاکید کرد: اگر امت اسلامی وحدت داشته باشد دشمن از آن امت حساب می‌برد و دیگر نمی تواند مقابل اسلام قد عَلم کند.

رهبر، هدف دشمن از تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را ضربه به اسلام دانست و متذکر شد: هر ترفندی را که دشمن علیه اسلام و مسلمانان به کار ببرد به جایی نخواهد رسید و همانطور که خداوند وعده داده پیروزی نهایی از آن اسلام است.

وی با بیان اینکه اسلام همیشه پیروز است، یادآور شد: خداوند اسلام را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ خواهد کرد،  سیره و منش رسول اکرم(ص) دعوت به وحدت و همدلی بود و مسلمانان باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها