کد خبر: 549455
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۶:۱۴:۴۸
| |

امام جمعه رودان:

رژیم صهیونیستی زمین گیر و رو به نابودی است

امام جمعه رودان گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با وجود همه جنایتهایش علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین زمین گیر شده و اضمحلال این رِژیم سفاک شمارش معکوس گرفته است.

رژیم صهیونیستی زمین گیر و رو به نابودی است
کد خبر: 549455
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۶:۱۴:۴۸

مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: همانطور که در روایات متعدد آمده است  هر کجا که ظالمی ظلم میکند  باید با او دشمن بود.

​به گزارش فارس، دری ادامه داد: روز قدس دستاوردهای بزرگی همچون نجات قدس شریف از تنهایی بین المللی را در پی داشته است و با زنده نگه داشتن این روز به دنیا خواهیم فهماند که فلسطین همچنان ایستاده است.

امام جمعه رودان گفت: بیداری اسلامی دیگر دستاورد روز قدس است و همه کشورهای مسلمان فهمیدند که باید در میدان باشند.

دری افزود: اکنون ۱۳ میلیون جمعیت فلسطین بدنبال احیای کشور خود هستند.

وی ادامه داد: بزودی زود شاهد نابودی اسراییل خواهیم بود و آن کشورهایی که با اسرائیل غاصب هم‌پیمان شدند که اتفاقا برخی از آنها عرب زبان اند آگاه باشند که در خون شهدای مظلوم فلسطین شریک اند. 

وی تصریح کرد: امروز شاهد آسیب پذیری رژیم صهیونسیتی در بخش های مختلف نظامی و فناوری هستیم و آنان با اقتصاد آشفته و عدم انسجام داخلی آنان ، اختلاف جناح های سیاسی و مهاجرت مردم شان بهم ریخته اند.

دری در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز بزرگ داشت مقام معلم گفت: مقام معلم نزد خداوند متعال از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: همواره در احادیث و روایات تاکید شده است که آن کسانی که بدنبال ترویج علم هستند ارزش و جایگاه بالایی برخوردارند و علم است که به انسان ارزش می دهد.

وی گفت: احترام، تعظیم و تواضع در مقابل استاد آنچنان  اهمیت دارد که پیامبر اسلام فرموده اند احترام به استاد احترام به خداوند است.

دری افزود: جامعه باید قدر دان معلم باشد تا آنها انگیزه لازم را داشته باشند.

وی به روز شوراهای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: شوراهای نقش انکار ناپذیری در آبادانی شهرها و روستاها دارند.

دری با اشاره به فرا رسیدن فصل برداشت لیمو از مسوولان امر خواست برای ثبات قیمت این محصول مهم منطقه و دست رنج باغداران تلاشگر رودان برنامه ریزی صحیح و مناسبی را انجام دهند.

وی ثبات قیمت این محصول را موجب رونق اقتصادی و معیشتی برای اقشار مختلف مردم شهرستان دانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها