کد خبر: 549499
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۲۰:۲۸:۰۰
| |

کوثری نماینده مردم تهران:

کشورهای عربی به جای آشتی با رژیم صهیونیستی مردم خود را حمایت کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای عربی با مردم کشورهای خود آشتی کنند، گفت: کشورهای عربی به جای آشتی با رژیم صهیونیستی مردم خود را حمایت کنند چراکه این کشورها از نظر آمریکا گاوهای شیرده‌ای هستند که تا زمان کسب منافع در کنار کشورهای عربی است.

کشورهای عربی به جای آشتی با رژیم صهیونیستی مردم خود را حمایت کنند
کد خبر: 549499
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۲۰:۲۸:۰۰

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در مجموعه ورزشی شهدای بسیج کاشان و در جمع مردم با بیان اینکه روز قدس روزی جاودانه شد، اظهار داشت: مردم فلسطین در چندین کشور آواره هستند و امید است با پیروزی مردم مظلوم فلسطین به وطن خود بازگردند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: به امید خدا با این حضور، راهپیمایی و حمایت‌ها باید کاری کرد که مردم فلسطین به سرزمین اجدادی خود برگردند و در پناه اسلام عزیز و دیگر ادیان کشور آزاده و پیشرفته را تشکیل دهند و باید کاری کرد که مشکلات جامعه خود نیز همواره کاهش پیدا کند؛ سران سه قوه بر اساس سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در راستای کاهش مشکلات اقدام کنند.

کوثری ضمن اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیستی در اربیل عراق تاکید کرد: قدرت را برای حمایت از مظلومان و نه برای کشورگشایی می‌خواهیم و باید بدانیم قدرت‌مند باشیم و اگر قدرت نداشته باشیم خودمان نیز دچار مشکل می‌شویم.

وی با بیان اینکه حمایت از مظلوم همواره به معنای واقعی یک شعار بوده است، افزود: امام راحل(ره) معتقد بود که مردم فلسطین به معنای واقعی کلمه مورد ظلم واقع شدند و اکثر مردم در مورد فلسطین و ظلم اسرائیل اطلاع کافی دارند.

کوثری با بیان اینکه امام راحل(ره) باور داشت که خداوند به ایشان کمک می‌کند، تاکید کرد: این رژیم اشغالگر است و دعاهای مظلومان یقه آنان را می‌گیرد و این وعده الهی است که پیروزی از آن مظلومان و ستمدیدگان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 2006 جنگی علیه حزب‌الله راه انداختند که به جنگ 33 روزه معروف شد، افزود: در این جنگ و در یک هفته اول 600 نقطه مورد نظر را با موشک منهدم کردند و فکر کردند کار حزب‌الله تمام شده است در حالی که بعد از یک هفته شروع به عملیات کردند و از این رو ایمان به خدا موجب این چنین قدرتی می‌شود.

وی ضمن اشاره به جنگ‌های پی در پی اسرائیل علیه فلسطین و مردم مظلوم این کشور گفت: صهیونیست‌ها معتقدند که دنیا برای آن‌ها است و از این رو ارتفاعات جولان را در محاصره درآوردند درحالی که پرچم رژیم اشغالگر قدس به اعتقاد آنان بدین معنی است که از نیل تا فرات از آن صهیونیست است.

کوثری با بیان اینکه صهیونیست‌ها تصور داشتند می‌توانند به اهداف خود برسند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ورق برگشت و تجمعات علیه رژیم صهیونیستی شروع شد و آنچنان گسترش پیدا کرد که باورکردنی نیست و این نشانه لطف و عنایت الهی است چراکه این مهم وعده خداوند است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نحوه شکل‌گیری کشور رژیم غاصب صهیونیستی در سال 1947 و 1948 ابراز داشت: با رسمیت شناخته شدن این رژیم توسط برخی کشورها نظیر آمریکا و گذشت زمان باعث شد تا مردم فلسطین آواره شوند و همه زندگی خود را گذاشتند و رفتند چرا که جنایات رژیم غاصب صهیونیستی راهی به جز این مورد را پیش روی مردم فلسطین نگذاشت.

مردم فلسطین از مرحله انتفاضه سنگ به موشک رسیده‌اند

وی ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی غزه ابراز داشت: این کشور به طور کامل محاصره است و با وجود محاصره کامل از مرحله انتفاضه سنگ به موشک رسیده و مرحله سوم به موشک ضدهوایی تبدیل شده و این نشان می‌دهد که اگر مقاومت کنید قطعا پیروزی حاصل می‌شود.

کوثری با بیان اینکه با این مقاومت کار به جایی رسید که رژیم صهیونیستی در جنگ‌ها بیشتر از 16، 8 و 2 روز نمی‌تواند دوام بیاورد، گفت: امروز در خیابان‌ها نیز امنیت ندارند و مهاجرت معکوس شروع شده و پا به فرار گذاشتند؛ این نتایج همه از روحیه شهادت‌طلبی است و نهایت پیروزی به دنبال دارد و این پیروزی نزدیک است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای عربی با مردم کشورهای خود آشتی کنند، تصریح کرد: کشورهای عربی به جای آشتی با رژیم صهیونیستی مردم خود را حمایت کنند چراکه این کشورها از نظر آمریکا گاوهای شیرده‌ای هستند که تا زمان کسب منافع در کنار کشورهای عربی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها