کد خبر: 544402
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۱۲:۰۱:۰۸
| |

نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران در مجلس:

شرکت‌های دانش‌بنیان کمترین هزینه و بیشترین بهره‌وری را برای کشور دارند

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با کمترین هزینه برای زیرساخت‌‌ها، بیشترین بهره‌وری و درآمدزایی را برای کشور دارند.

شرکت‌های دانش‌بنیان کمترین هزینه و بیشترین بهره‌وری را برای کشور دارند
کد خبر: 544402
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۱۲:۰۱:۰۸

​بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 1401 به نام «سال اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی»، گفت: تولید نقش مهمی در اقتصاد هر کشور دارد و در طول سال‌های قبل نیز نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد و تولید بوده است.

به گزارش فارس، وی افزود: اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت در حوزه تولید توسط شرکت‌های دانش‌بنیان امروزه مدنظر بسیاری از کشورها است و در کشور ما هم ظرفیت‌های لازم برای بهره‌مندی از این شرکت‌ها وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگ مجلس اظهار داشت:‌ وجود نیروی جوان و متخصص در کشور ما این ظرفیت را برای ما به وجود آورده که از شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دانش‌بنیان بهره‌مند باشیم و این شرکت‌های ظرفیت بی‌بدیلی برای کشور ما هستند تا ما را در رشد اقتصادی یاری رسانند.

نوباوه‌وطن خاطرنشان کرد:‌ شرکت‌های دانش‌‌بنیان کمترین بهره‌برداری و استفاده را از زیرساخت‌ها داشته و در مقابل بیشترین درآمدزایی را برای کشور دارند و لذا فعالیت در این بخش ما را می‌تواند به رشد و پیشرفت در حوزه اقتصاد کمک کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ما از صنایع سنگینی همچون فولاد و ... برخوردار هستیم این صنایع نیازمند منابع عظیمی هستند اما شرکت‌های دانش‌بنیان  اینگونه نیست و آنها با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری و درآمدزایی را برای کشور دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها