کد خبر: 549479
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۸:۲۵:۳۴
| |

سردار رضایی:

روز قدس یکی از محورهای هم دلی و وحدت درایران است

​جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه امروز در ایران اسلامی یکی از محور های هم دلی و وحدت به رخ جهانیان کشیده می شود، گفت: پیام حضور گسترده مردم در این مراسم، حاوی پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است و همان پیام استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همبستگی است.

روز قدس یکی از محورهای هم دلی و وحدت درایران است
کد خبر: 549479
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۸:۲۵:۳۴

سردار قاسم رضایی اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به روز جهانی قدس خوف و هراس سراسر وجود سردمداران رژیم صهیونیستی را فرا می‌گیرد، چرا که در این روز میلیون‌ها نفر عاشق آرمان فلسطین و قدس شریف در ایران، کشورهای اسلامی و مسلمانان سایر کشورهای جهان با آمدن به خیابان‌ها آن هم با زبان روزه محو این رژیم جعلی را از جغرافیای منطقه و جهان خواستار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز امت حزب اله با حضور خود نشان دادند دارای یکی از خصوصیات با ارزش ظلم واستکبار ستیزی هستند و زیر بار زور نخواهند رفت وجهان اسلام امروز نشان داد که با وحدت خود از جهان مستضعفین دفاع خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: روز جهانی قدس به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) است که با آینده نگری هوشمندانه و با توجه به آموزه های مترقی اسلام ناب محمدی ضمن معرفی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان جهان بر مبارزه مداوم با هرگونه تفکر استکباری و پدیده شوم استعمار و اشغالگری تاکید می کند.

وی بیان کرد: آرمانی که امام راحل برای رهایی قدس به عنوان قبله اول و قلب تپنده مسلمانان جهان مطرح  کرد تنها آزاد سازی یک سرزمین نبوده بلکه در مراتبی برتر تدوین نقشه راهی است برای مبارزه ای همیشگی و مقدس در مسیر تحقق آزادی و عدالت و نفی هرگونه سلطه پذیری و مبارزه بی امان با استعمارگران جهانی در سایه وحدت و یکپارچگی امت واحده اسلامی است.

 سردار رضایی با بیان اینکه امروز در ایران اسلامی یکی از محورهای هم دلی و وحدت به رخ جهانیان کشیده می شود، اظهار داشت:پیام حضور گسترده مردم در این مراسم، حاوی پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است و همان پیام استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همبستگی است.

بنابر اعلام سایت پلیس، وی در پایان افزود: امروز روح دشمن ستیزی در جهان اسلام شعله ور شده و وضعیت فلسطین به گونه ای دیگر است ونسل های جدید پرچم دار مقابله  ومبارزه با رژیم صیهونیستی وحامیان استکباری آن هستند و امیدوراریم با پرچم داری ولی فقیه زمان که فرمودند فلسطین زنده است وقدس زنده است شاهد نابودی اسرائیل و به خاک کشیده شدن آمریکا باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها