کد خبر: 549469
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۶:۵۴:۱۹
| |

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: باید دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم و این یک ضرورت مهم است و همان طور که درس آشنایی با دفاع مقدس را به صورت دو واحد درسی در دانشگاههای وزارت علوم و وزارت بهداشت راه انداختیم امروز باید مکتب شهید سلیمانی را هم به صورت دو واحد درسی به دانشگاهها ببریم.

دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم
کد خبر: 549469
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۶:۵۴:۱۹

به گزارش فارس، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی بعد از ظهر امروز در جمع پیشکسوتان آماد و پشتیبانی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سلام گرم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) را محضر همه مردم شریف استان مرکزی و خصوصا خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران ابلاغ می‌کنم.

وی افزود: ما پیشکسوتان دفاع مقدس با خدا، امام زمان(عج)، امام خمینی(ره) و شهدا عهد و پیمان بستیم که در اندیشه و تفکر، رفتار و کردار، مردم داری و مردم دوستی همچون دفاع مقدس باقی بمانیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: باید دوستی و برادری‌مان را با یکدیگر را حفظ کنیم و اتحاد و وحدتمان را از گذشته بیشتر کنیم و روحیه مردم دوستی و مردم‌داری‌مان را تقویت کنیم و در بعد فکری خودمان را از انحرافات حفظ کنیم.

صفوی با بیان اینکه نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در حوزه پشتیبانی یکی از ارکان موفقیت بود، گفت: زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان در حوزه پشتیبانی موجب خلق دستاوردها و حماسه‌های بزرگ شد و کار پیشکسوتان پشتیبانی یک کار اساسی و ماندگار بود و البته همسران و مادران شهدا و رزمندگان شریک در جهادهای شکل گرفته هستند.

وی افزود: توصیه مهمی که به پیشکسوتان دفاع مقدس دارم این است که با فعالیت های مستمر همواره پویا باشند و یکی از وظایف مهم پیشکسوتان در شرایط امروز جهاد تبیین است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: خاطره‌گویی دفاع مقدس یکی دیگر از فعالیت های موثری است که پیشکسوتان می توانند در بین نسل جوان فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و تقویت سازند و البته در خاطره‌گویی به بایدها و نبایدها توجه داشته باشند و باید از تحریف و فراموشی دفاع مقدس جلوگیری کرد و رعایت انصاف از ضرورت‌های دیگر است و نقش همه اقشار مردم و گروه‌ها به خوبی بیان شود.

سرلشکر صفوی خاطر نشان کرد: باید دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم و این یک ضرورت مهم است و همان‌طور که درس آشنایی با دفاع مقدس را به صورت دو واحد درسی در دانشگاه‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت راه انداختیم امروز باید مکتب شهید سلیمانی را هم به صورت دو واحد درسی به دانشگاه‌ها ببریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها