کد خبر: 549449
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۵:۴۴:۲۶
| |

آقاتهرانی:

هدف اسرائیل تفرقه افکنی بین مسلمانان است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نطفه اسرائیل و صهیونیسم نامشروع است چرا که هدف آنها تفرقه افکنی بین ملت‌های مسلمانان است.

هدف اسرائیل تفرقه افکنی بین مسلمانان است
کد خبر: 549449
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۵:۴۴:۲۶

مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و سخنران روز قدس در اهواز با بیان اینکه اسرائیل و صهیونیسم نامشروع هستند، اظهار کرد: ترویج فساد اخلاقی، اقتصادی و جنسی از اقدامات افراد نامسلمان است. اسرائیل خاستگاه فساد شیطان بزرگ، صهیونیست است.

به گزارش فارس، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در خاورمیانه بحث حضور تکفیری‌ها به اشکال مختلف از صهیونیست و آمریکا نشات می‌گیرد و کلینتون سردمدار به وجود آوردن اینها بود اما امام خمینی (ره) در برابر این‌ها مقاومت را راه انداخت و روز قدس را نامگذاری کرد.

آقاتهرانی گفت: مقام معظم رهبری وعده دادند که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد و یک روز هم حاج قاسم وعده دادند که تا سه ماه دیگر چیزی به اسم داعش نخواهیم داشت و محقق شد.

وی افزود: نسبت به داعش سه خط قرمز وجود داشت؛ اول به حریم اهل بیت نزدیک نشوند و دیدیم که نتوانستند نزدیک به کربلا و نجف شوند، دوم به ریاست جمهوری بغداد نزدیک نشوند و سوم به مرز ایران نزدیک نشوند که دیدیم حاج قاسم قول داد و این هم محقق شد.

وی در عین حال با بیان اینکه رمضان ماه تغییر اخلاق‌های دینی است، گفت: حس‌خلق و پاسخگویی از اخلاق‌های دینی مثبت است که راه‌های زندگی انسان را به سوی خدای متعال هموار می‌کند و گنج‌های روزی در خوش‌اخلاقی است.

مردم خوزستان امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، مطالبه آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها