کد خبر: 549438
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۲:۱۰:۵۷
| |

غلظت گردوخاک در هوای اهواز به بیش از ۶ برابر حد مجاز رسید

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و خاک در هوای اهواز در ساعت ۱۱ امروز به بیش از شش برابر حد مجاز رسید.

غلظت گردوخاک در هوای اهواز به بیش از ۶ برابر حد مجاز رسید
کد خبر: 549438
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۲:۱۰:۵۷

شهریار عسگری  با اشاره به میزان آلاینده‌های گرد و خاک امروز اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان، طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ امروز (۹ اردیبهشت‌ماه) میزان ذرات ریزگردها در هوای اهواز ۱۰۴۰ میکروگرم در متر مکعب بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم در مترمکعب است، غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از شش برابر حد مجاز رسیده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت آلاینده‌های گرد و غبار در سوسنگرد ۸۴۲، حمیدیه ۷۳۳، رامشیر ۷۳۰، ماهشهر ۷۲۰، بندر امام(ره) ۷۰۸، هندیجان ۶۱۳، شادگان ۶۰۳، شوش ۳۴۴، امیدیه ۳۲۲، آبادان ۲۹۵، شوشتر ۲۶۶ و بهبهان ۱۹۸ میکروگرم در مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

وی افزود: بدین ترتیب غلظت گرد و غبار در سوسنگرد به بیش از پنج برابر حد مجاز، حمیدیه، رامشیر، ماهشهر، بندر امام(ره)، هندیجان و شادگان چهار برابر حد مجاز و در شوش و امیدیه به بیش از دو برابر حد مجاز رسیده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها