محامی:

توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست‌های شیطانی است

امام جمعه زاهدان گفت: توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست‌های شیطانی است که در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره از آن استفاده کرده و هم‌اینک هم همین بوده و همین خواهد بود.

توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست‌های شیطانی است
کد خبر: 547375
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ۱۵:۴۴:۱۸

مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان1من دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای معنویت است و در این ماه خداوند چیزهایی را حرام کرد که در ماه‌های دیگر حلال بود.

به گزارش فارس، وی افزود: از نیمه دوم ماه مبارک رمضان هفته کمک به محرومان و مستضعفان آغاز می‌شود و همه کسانی که می‌توانند در جهت کمک به محرومان تلاش کنند و در این ایام که قیمت کالاها روز به روز افزایش پیدا می کند نیاز به کمک به اقشار ضعیف جامعه است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در رابطه با اتفاق حرم رضوی باید گفت طلبگی سربازی امام زمان عجل الله و تبلیغ دین و خدمت به مردم بوده و واقعیت طلبگی این است.

وی بیان کرد: توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست‌های شیطانی است که در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره از آن استفاده کرده و هم‌اینک هم همین بوده و همین خواهد بود.

محامی خاطرنشان کرد: یادواره استانی شهدای روحانی در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و این یادواره شامل ۳۰ مورد شهدای دفاع مقدس ۱۳ مورد شهدای ترور و سه مورد سایر شهدا است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها