امام جمعه گرگان:

۱۲ نفر از یاران امام زمان از دیار «جرجان» خواهند بود/ «اردوغان» دچار خودکشی سیاسی شد

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه یاران امام زمان (عج) از سرتاسر دنیا خواهند بود، گغت: در بخری روایات آمده یک نفر و در برخی روایات نیز ۱۲ نفر از یاران ایشان از جرجان یا گلستان امروزی خواهند بود.

۱۲ نفر از یاران امام زمان از دیار «جرجان» خواهند بود/ «اردوغان» دچار خودکشی سیاسی شد
کد خبر: 543871
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۱۵:۳۳:۲۰

سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهر گرگان با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و ایام فرخنده اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در تمامی کنتاب های آسمانی آمده است که در زمان ظهور منجی قطعا زمین در اختیار صالحان و بندگان برگزیده خداوند قرار خواهد گرفت و خوبان و نیکان در کنار منجی موعود دنیا را به رستگاری و صلاح می رسانند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بنده هیچ گاه وقت تعیین نمی کنم اما از آنچه در دنیا و حوادث آن بر می آید تصور این است که ظهور نزدیک است، افزود: رسالت امام زمان نجات شیعه نیست، بلکه رسالت ایشان رسالتی جهانی است و ایشان بشریت را بدون محدودیت دینی و مذهبی و ... از شر ظلم و ستم نجات خواهند داد و عدل و داد را در دنیا حاکم خواهد کرد.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه طبق روایات به هنگام آمدن منجی، شیرینی ظهور امام زمان (عج) و چشیدن طهم عدالت همچون سرما و گرما به درون همه منازل وارد خواهد شد، خاطرنشان کرد: در روایات داریم که اصحاب امام زمان (عج) از سرتاسر دنیا هستند که در برخی از روایات ۱۲ نفر از آنان از دیار جرجان یا همین استان گلستان امروزی است.

نورمفیدی با اشاره به اینکه بیکاری و مشکلات معیشتی مردم در ایام عید باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار بگیرد، افزود: امیدواریم سال آینده سالی مملو از رونق و گشایش اقتصادی برای کشور عزیزمان و ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی باشد.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم بزرگ تشییع پیکر حضرت آیت الله علوی گرگانی (ره)، ادامه داد: ایشان یکی از ستونهای دینداری و فقاهت در کشور و به ویژه در منطقه ما بود که سابقه طولانی دوستی بنده با ایشان موجب ارادت خاص ما به شخصیت فاضلشان بود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شیطنت های رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: امروز ایران، ایران ۴۰ سال قبل نیست و موشک های نقطه زن ما که حتی یک متر اختلاف و انحراف نداشته آماده شلیک به سمت دشمنان نظام و انقلاب است.

نورمفیدی با انتقاد از نسل کشی و کشتار دسته جمعی مردم شیعه عربستان توسط رژیم آل سعود، اضافه کرد: یک نفر در دنیا در برابر این ظلم بزرگ و استبداد و خونخواری یک جمله واکنش نشان نداد و این موضوع بار دیگر عدم بی طرفی نهادهای بین المللی را هویدا کرد.

وی با پوچ دانستن درون آقای اردوغان رئیس جمهور ترکیه، گفت: او که در اظهارات خودش به هنگام جلب رای مردم رژیم صهیونیستی را غاصب و خود را مدافع 40 ساله مردم مظلوم فلسطین می دانست چه شده است که ناگهان شرورترین افراد رژیم صهیونیستی را به مهمانی ویزه فرا می خواند و در کنار آنها با بی شرمی عکس یادگاری می اندازد.

امام جمعه گرگان اقدام اردوغان را یک خودکشی سیاسی دانست و تاکید کرد: قطعا این رفتار آقای اردوغان از سوی مردم ترکیه، مردم مسلمان دنیا و به ویژه آزادی خواهان جهان بی پاسخ نخواهد ماند و خود اوست که در بزنگاههای تاریخی دیگر دوستی برای خود باقی نمی گذارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها