قتل پدر روانپزشک با 45 ضربه چاقو

پسر جوان بعد از کشتن پدرش کنار جسد نشست تا پلیس رسید و او را دستگیر کرد.

قتل پدر روانپزشک با 45 ضربه چاقو
کد خبر: 545651
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۰۶:۰۱:۰۰

پسری جوان که با پدر روانپزشک خود اختلاف داشت او را به قتل رساند. این متهم بعد از دستگیری جزییاتی از جنایت را شرح داد.

رسیدگی به این پرونده از ساعت‌۷:۳۰ صبح روز  ۱۴‌فروردین در پی تماس مردی با پلیس تهران آغاز شد. این فرد به ماموران گفت یکی از دوستانش به قتل رسیده است. در پی اعلام این خبر تیمی از ماموران راهی محل حادثه شدند تا موضوع را بررسی کنند. آنها بعد از حضور در خانه متوفی با جسد مرد ۵۶‌ساله‌ای به نام اشکان مواجه شدند که شواهد اولیه نشان می داد هدف بیش از ۴۵‌ضربه چاقو قرار گرفته است. چاقوی خون آلود نیز در کنار جسد افتاده بود.

کمی آن طرف تر از جنازه، پسر ۲۲‌ساله مقتول نشسته بود و کاملا مشخص بود او عامل این قتل است. به همین دلیل ماموران وی را بازداشت کردند.

کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات پی بردند مقتول روانپزشک بود و چهار‌سال قبل به خاطر اختلاف خانوادگی از همسرش جدا شده‌ بود. همسر این مرد در کرج زندگی می کرد و تنها پسرش در همان برج محا زندگی مقتول سکونت داشت. این جوان شب حادثه بعد از کشتن پدرش با مادر خود تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود.

دوست مقتول که پلیس را از واقعه مطلع کرده بود به ماموران گفت: صبح ساعت‌۷ که از خواب بیدار شدم متوجه شدم همسر سابق دوستم چندبار با من تماس گرفته ‌است. به او زنگ زدم و وی گفت نیمه‌های شب پسرش به او خبر داده پدرش را به قتل رسانده ‌است. من به خواسته همسرسابق دوستم به این برج آمدم و جسد را دیدم و بعد هم به پلیس زنگ زدم.

وقتی متهم به دادسرا منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت از کارش پشیمان است. او گفت: پدر و مادرم با هم مشکلی نداشتند، اما از چند سال قبل با هم اختلاف پیدا کردند و من ۱۸‌ساله بودم که طلاق گرفتند و ضربه روحی بدی به من وارد شد. بعد از آن افسرده شدم و حتی سه ماه در بیمارستانی بستری شدم و هنوز دارو مصرف می‌کنم. از کار‌های پدرم ناراحت بودم. فکر می‌کردم او باعث شد زندیگ ما خراب شود. من از اینکه پدر و مادرم از هم جدا بودند و من هم تنها زندگی می‌کردم خیلی ناراحت بودم و پدرم را مقصر این موضوع می‌دانستم و به همین خاطر گاهی هم با پدرم مشاجره می‌کردم. البته قصد قتل نداشتم و لحظه حادثه نمی‌دانم چه شد.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و قرا است برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها