کشتار اعضای خانواده همسر؛ پایان اختلافات خانوادگی

در این جنایت که در تالش رخ داد مردی سه عضو خانواده همسرش را به کام مرگ کشاند.

کشتار اعضای خانواده همسر؛ پایان اختلافات خانوادگی
کد خبر: 544413
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۱۲:۳۷:۲۴

داماد عصبانی در روستای جوکندان شهرستان تالش خون به پا کرد. او دست به اسلحه برد و سه نفر از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند.

عصر سه شنبه در پی دریافت خبری مبنی بر اختلاف خانوادگی و نزاع منجر به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در روستای جوکندان تالش، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل فراری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص شد علت اصلی نزاع و درگیری منجر به قتل، اختلاف میان اعضای خانواده بوده است.

بلافاصله پس از تحقیقات گسترده و بررسی موضوع مشخص شد قاتل بعد از درگیری با اعضای خانواده همسرش،  با یک قبضه سلاح شکاری به سمت همسر، مادر و دو برادر همسرش شلیک کرده است.

متاسفانه در جریان تیراندازی، مادرزن و دو برادر همسر ضارب به قتل رسیدند و حال عمومی همسرش نیز وخیم گزارش شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اقدامات کارشناسی و فنی پلیس برای دستگیری قاتل اظهار داشت:  با سرعت عمل ماموران و استفاده از شگردهای پلیسی، قاتل ۳۷ ساله که پس از ارتکاب قتل در جنگل‌های اطراف روستای جوکندان مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به پیامدهای سوء عدم توجه به قانون؛ بر لزوم خویشتنداری و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: بررسی‌های پلیس برای تشخیص علت دقیق وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در دست بررسی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها