کد خبر: 411134
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۰۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| عجیب‌ترین طلاق‌های دنیا را بشناسید

گروهی از وکلای مدافع متخصص در امور طلاق که در  ایالات متحده و بریتانیا فعالیت می‌کنند از عجیب‌ترین دلایل مشتریان خود برای طلاق گرفتن از همسران‌شان سخن گفتند.

دور دنیا| عجیب‌ترین طلاق‌های دنیا را بشناسید
کد خبر: 411134
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شماری از وکلای آمریکایی و انگلیسی عجیب‌ترین طلاق ‌ های دوره کاری خود را با یکدیگر در میان گذاشتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، گروهی از وکلای مدافع متخصص در امور طلاق که در ایالات متحده و بریتانیا فعالیت می‌کنند از عجیب‌ترین دلایل مشتریان خود برای طلاق گرفتن از همسران‌شان سخن گفتند.

بر اساس این داستان‌ها که روی وب‌سایت «Reddit» به اشتراک گذاشته شده است، یکی از این وکلا می‌گوید: زنی به دلیل اینکه شوهرش غذای زیادی به سگ‌شان می‌دهد درخواست طلاق کرده و در توجیه این اقدام گفته نگران است که فرزندان‌شان که در آینده به دنیا می‌آیند با این طرز رفتار شوهر دچار اضافه‌وزن و چاقی شوند.

یک زن هم به دلیل کلاهبرداری برخی از اطرافیانش که به او وعده ازدواج با یک شاهزاده را داده بودند شکایت کرده و درخواست طلاق داده است.

یک زوج در بریتانیا نیز به خاطر اینکه نتوانستند بر سر نام‌گذاری گربه خانگی‌شان به توافق برسند ترجیح دادند از یکدیگر جدا شوند.

از سویی یک زوج دقایقی بعد از ازدواج‌شان بر اثر مشاجره شدیدی که در جشن عروسی‌شان رخ داد جدایی را بر ادامه زندگی ترجیح دادند و از هم طلاق گرفتند.

زنی هم به دلیل اینکه شوهرش غذا را از برندی به غیر از آنچه او درخواست کرده بود خریده، از او درخواست طلاق کرد.

یک وکیل دعاوی نیز از مشکلش بعد از طلاق گفت و خبر داد پس از طلاق یک زوج از یکدیگر، برخلاف اکثر پرونده‌ها که دعوا بر سر حضانت فرزندان است، مجبور شد جنگ بر سر عدم حضانت را مدیریت کند زیرا هر دوی آنها حاضر به حضانت فرزندان نبودند.

یک مرد 86ساله اهل ماساچوست به خاطر آنکه همسر 82ساله‌اش هفته‌ای 12 بار بینگو بازی می‌کند درخواست طلاق کرد.

همچنین یک زن آمریکایی به دلیل خساست بسیار شدید شوهرش که موهای سر تمامی اعضای خانواده را برای جلوگیری از خروج‌شان از منزل کوتاه کرده بود، و خرید غذا از بیرون را ممنوع و دستمال توالت را در خانه جیره‌بندی می‌کرد و برای هر بار دستشویی یک برگ دستمال توالت به آنها می‌داد، از او جدا شد.

فردی از آفریقای جنوبی هم داستان طلاق زنی را بازگو کرد که به دلیل اینکه شوهرش موهای سینه پرپشتی نداشت و به قدر کافی با سرعت رانندگی نمی‌کرد از او جدا شد.

در پایان، یک زن گیاهخوار نیز به این خاطر که شوهرش یک غذای حاوی ماهی را به عنوان غذای سویادار به او خورانده بوده درخواست طلاق داد و از او جدا شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها