کد خبر: 543265
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۰:۵۹:۱۴
| |

مشاور رسانه ای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

وزیرکار بیانی مبنی بر «اعلام جرم» علیه برخی مدیران سابق نداشته است

بهزاد مهرکش در صفحه شخصی اش در توییتر در این باره نوشت: امروز به نقل از دادستان، خبر منتسب به وزیر کار مبنی بر "اعلام جرم" علیه برخی مدیران سابق رد شده است!

وزیرکار بیانی مبنی بر «اعلام جرم» علیه برخی مدیران سابق نداشته است
کد خبر: 543265
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۰:۵۹:۱۴

مشاور رسانه ای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انتشار خبری از سوی دادستان عمومی و انقلاب تهران مبنی بر رد اعلام جرم وزیر کار علیه برخی مدیران سابق گفت: وزیر کار هیچ بیانی مبنی بر اعلام جرم نداشته و موضوع درباره "آماده شدن" ۱۲۰ پرونده برای "ارسال" به قوه قضائیه بوده است.

به گزارش ایسنا، بهزاد مهرکش در صفحه شخصی اش در توییتر در این باره نوشت: امروز به نقل از دادستان، خبر منتسب به وزیر کار مبنی بر "اعلام جرم" علیه برخی مدیران سابق رد شده است!

وی افزود: فارغ از اینکه تنظیم خبر اظهارات دادستان دقیق بوده یا نه، تاکید می‌شود وزیر کار هیچ بیانی مبنی بر اعلام جرم نداشته و موضوع درباره "آماده شدن" ۱۲۰ پرونده برای "ارسال" به قوه قضائیه بوده است.

 چندی پیش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه با رسانه ها از تشکیل ۱۲۰ پرونده و آماده ارسال شدن این پرونده ها به قوه قضائیه خبر داده بوده بود که در اخبار منتشر شده به نقل از دادستان عمومی و انقلاب تهران گفته شده بود که "طبق بررسی‌های به عمل آمده تا امروز هیچگونه اعلام جرمی علیه مدیران سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دادسرای تهران واصل نشده است. "

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها