کد خبر: 536114
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۲۰:۵۴:۴۳
| |

فعالیت مدارس در رنگ‌بندی جدید کرونایی چگونه است؟

آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی فعالیت مدارس در رنگ‌بندی جدید کرونایی را در استان اعلام کرد.

فعالیت مدارس در رنگ‌بندی جدید کرونایی چگونه است؟
کد خبر: 536114
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۲۰:۵۴:۴۳

بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی ( شنبه ۱۶ بهمن تا پنجشنبه ۲۱ بهمن) برای هفته آتی بدین شرح است:

به گزارش فارس، مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزشها در همه رنگ‌بندی‌های کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در  وضعیت قرمز  فعالیت های آموزشی و پرورشی همه مدارس، آموزشگاه‌ها در مدارس شهری به صورت  غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری کنند.

در وضعیت نارنجی، زرد و آبی  فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس، استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه در مدارس_شهری به صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس دوره دوم متوسطه شهری و همه مدارس روستایی طبق دستورالعمل های که پیشتر ابلاغ شده آموزشها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری کنند.

سایر دستورالعمل‌های ابلاغی به مناطق ( مدارس و کلاس‌های روستایی با جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، کلاسهای کارگاهی هنرستانها با حضور سقف حداکثر ۱۰ دانش آموز ) که قبلا به مناطق و نواحی ابلاغ شده است تا اتخاذ تصمیم مقتضی جدید به قوت خود باقی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها