استاندار همدان:

کلاس ها و امتحانات مدارس و دانشگاه های همدان حضوری شد

استاندار همدان گفت: طبق ابلاغیه وزارت کشور، باید کلاس‌ها و امتحانات مدارس و دانشگاه‌های استان به صورت حضوری برگزار شود.

کلاس ها و امتحانات مدارس و دانشگاه های همدان حضوری شد
کد خبر: 533713
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۵:۳۹:۴۸

علیرضا قاسمی فرزاد شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری همدان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، گفت: شرایط کرونایی استان در وضعیت کنترل‌شده‌ای قرار دارد؛ اما مردم نباید از رعایت پروتکل‌ها و زدن ماسک غفلت کنند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش استان، با همه توان، تجهیز مدارس به سیستم تهویه را با اولویت قراردادن مناطق محروم ادامه دهند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با انجام واکسیناسیون گسترده و ارتقا ایمنی جامعه، مسئولان دانشگاه‌ها و مدارس استان، زمینه برگزاری حضوری کلاس‌های درس و امتحانات را در تمام مقاطع تحصیلی فراهم کنند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه مشکل خوابگاه دانشجویی در استان نباید مانع بازگشایی دانشگاه‌ها شود، اضافه کرد: طبق ابلاغیه وزارت کشور، باید کلاس‌ها و امتحانات مدارس و دانشگاه‌های استان به صورت حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: کلیه دستگاه‌های دولتی استان نظارتی بر روند رعایت پروتکل‌ها و زدن ماسک و تزریق واکسن در مجموعه خود داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه در راستای ترغیب و تشویق مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام شود، تاکید کرد: دهیاران، زمینه تزریق گسترده واکسن در روستاها را در استان فراهم کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید از کلیه ظرفیت‌ها در راستای اقناع‌سازی و تشویق مردم استان به تزریق واکسن کرونا اقدام شود، گفت: اصحاب رسانه عوارض ابتلاء به کرونا و مشکلات برآمده از آن را منطبق بر واقعیت اطلاع رسانی کنند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: برای ارتقا ایمنی جامعه، زمینه افزایش تزریق دز سوم واکسن کرونا در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های استان در راستای نظارت بیشتر بر اصناف و بازار برای تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند، یادآور شد: آموزش و پرورش اقدامات لازم در جهت نظارت بیشتر بر مدارس استان در راستای رعایت‌پروتکل‌ها، زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار دهد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: محدودیت‌های اعمال شده در سطح استان، به طور جدی پیگیری و نظارت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها